«Απουσιάζουν οι ειδήσεις από τα δελτία την περίοδο της κρίσης» δήλωσε ο αναπληρωτής καθηγητής στο τμήμα ΜΜΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών Γιώργος Πλειός στην εκπομπή 12-1 του Σαββάτου στον Flash 96. «Στα δελτία έχει διογκωθεί πλέον ο σχολιασμός, δεν υπάρχει σφαιρική ενημέρωση, αλλά επιλεκτική της κυβέρνησης» ανέφερε χαρακτηριστικά. Ο αναπληρωτής καθηγητής τόνισε ότι την περίοδο της κρίσης λείπει από τα δελτία ειδήσεων η εις βάθος ανάλυση από ειδικούς, ανέφερε ότι αυτά ανέκαθεν έκαναν προπαγάνδα και
εστίασε στο ότι όλο και περισσότεροι σταθμοί έχουν μια γραμμή για την οποία μαθαίνουν και ακολουθούν στη συνέχεια οι δημοσιογράφοι. Παρατήρησε ότι πολλοί είναι οι άνθρωποι που ενημερώνονται πλέον από τις σατιρικές εκπομπές (βλέπε Λαζόπουλο, Ράδιο Αρβύλα κτλ) και επιγραμματικά ανέφερε ότι σύμφωνα με τις πρόσφατες έρευνες λιγότερος κόσμος παρακολουθεί δελτία και όταν το κάνει το πράττει περισσότερο αποστασιοποιημένα έχοντας στο μυαλό του ότι οι ειδήσεις που λαμβάνει είναι αποτέλεσμα επιλογής και ειδικού φιλτραρίσματος. Περιέγραψε ότι οι τηλεθεατές των δελτίων είναι πιο επιφυλακτικοί και δύσπιστοι και ανέφερε χαρακτηριστικά την περίπτωση του Mega που την πρώτη μέρα δεν κάλυψε την συγκέντρωση των «Αγανακτισμένων», ακολούθησε έντονη διαμαρτυρία και αποδείχτηκε περίτρανα ότι οι πολίτες είναι πιο μπροστά από το Μέσο. Τέλος ο αναπληρωτής καθηγητής Γιώργος Πλειός θεωρεί ότι είναι σωστό να μην υπάρχουν διαφημίσεις όχι μόνο κατά τη διάρκεια, αλλά και για ένα διάστημα πριν και μετά από τα δελτία ειδήσεων.http://www.enimerosi24.gr
εστίασε στο ότι όλο και περισσότεροι σταθμοί έχουν μια γραμμή για την οποία μαθαίνουν και ακολουθούν στη συνέχεια οι δημοσιογράφοι. Παρατήρησε ότι πολλοί είναι οι άνθρωποι που ενημερώνονται πλέον από τις σατιρικές εκπομπές (βλέπε Λαζόπουλο, Ράδιο Αρβύλα κτλ) και επιγραμματικά ανέφερε ότι σύμφωνα με τις πρόσφατες έρευνες λιγότερος κόσμος παρακολουθεί δελτία και όταν το κάνει το πράττει περισσότερο αποστασιοποιημένα έχοντας στο μυαλό του ότι οι ειδήσεις που λαμβάνει είναι αποτέλεσμα επιλογής και ειδικού φιλτραρίσματος. Περιέγραψε ότι οι τηλεθεατές των δελτίων είναι πιο επιφυλακτικοί και δύσπιστοι και ανέφερε χαρακτηριστικά την περίπτωση του Mega που την πρώτη μέρα δεν κάλυψε την συγκέντρωση των «Αγανακτισμένων», ακολούθησε έντονη διαμαρτυρία και αποδείχτηκε περίτρανα ότι οι πολίτες είναι πιο μπροστά από το Μέσο. Τέλος ο αναπληρωτής καθηγητής Γιώργος Πλειός θεωρεί ότι είναι σωστό να μην υπάρχουν διαφημίσεις όχι μόνο κατά τη διάρκεια, αλλά και για ένα διάστημα πριν και μετά από τα δελτία ειδήσεων.http://www.enimerosi24.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου