Λιγότερες δραματικές σειρές από τον επόμενο χρόνο
Μεγάλη μείωση των τηλεοπτικών παραγωγών δραματικών σειρών προβλέπεται στις ΗΠΑ από την επόμενη τηλεοπτική σεζόν, καθώς μόνο 5 από τις συνολικά 22 που παίζονται φέτος θα συνεχίσουν και στο επόμενο έτος αναφέρει η έκδοση του ΙΟΜ «ΕνδιάΜΕΣΑ».
Οι τηλεοπτικές δραματικές σειρές, σύμφωνα με «Το Ποντίκι», που φιλοξενούν τα δίκτυα CBS, NBC, ABC, Fox και CW βρίσκονται αντιμέτωπες όχι μόνο με την οικονομική κρίση και το υψηλό κόστος παραγωγής, αλλά και με μια νέα τάση: εκείνη του «αποσπασμένου τηλεθεατή» που πλέον μοιράζεται τον τηλεοπτικό του χρόνο με άλλες παράλληλες ψηφιακές δραστηριότητες, το λεγόμενο multi-tasking.
Ειδικότερα, έχει παρατηρηθεί ότι όταν υπάρχει Η/Υ ή άλλη κινητή συσκευή στον ίδιο χώρο με την τηλεόραση (πχ. Κινητό τηλέφωνο, iPad) ο τηλεθεατής αυτομάτως αποσπάται από την παρακολούθηση τηλεόρασης και το τηλεοπτικό πρόγραμμα μπαίνει αυτόματα σε δεύτερη θέση. Μια πρόσθετη εξήγηση για τη μείωση της παρακολούθησης είναι και η δυνατότητα παρακολούθησης των τηλεοπτικών σειρών σε μεταγενέστερο χρόνο, μέσω της εγγραφής σε DVD.
Παράλληλα, δεν μπορεί να μην σημειωθεί και το γεγονός της πτώσης για πρώτη φορά ύστερα από 20 χρόνια, σύμφωνα με έρευνα της Nielsen, της αγοράς τηλεοπτικών συσκευών για τα νοικοκυριά στις ΗΠΑ.
Ειδικότερα, τα ποσοστά αγοράς τηλεόρασης για το σπίτι μειώθηκαν από 115,9 εκατ. στα 114,7 εκατ. από την προηγούμενη μέτρηση της εταιρίας.
Οι τηλεοπτικές δραματικές σειρές, σύμφωνα με «Το Ποντίκι», που φιλοξενούν τα δίκτυα CBS, NBC, ABC, Fox και CW βρίσκονται αντιμέτωπες όχι μόνο με την οικονομική κρίση και το υψηλό κόστος παραγωγής, αλλά και με μια νέα τάση: εκείνη του «αποσπασμένου τηλεθεατή» που πλέον μοιράζεται τον τηλεοπτικό του χρόνο με άλλες παράλληλες ψηφιακές δραστηριότητες, το λεγόμενο multi-tasking.
Ειδικότερα, έχει παρατηρηθεί ότι όταν υπάρχει Η/Υ ή άλλη κινητή συσκευή στον ίδιο χώρο με την τηλεόραση (πχ. Κινητό τηλέφωνο, iPad) ο τηλεθεατής αυτομάτως αποσπάται από την παρακολούθηση τηλεόρασης και το τηλεοπτικό πρόγραμμα μπαίνει αυτόματα σε δεύτερη θέση. Μια πρόσθετη εξήγηση για τη μείωση της παρακολούθησης είναι και η δυνατότητα παρακολούθησης των τηλεοπτικών σειρών σε μεταγενέστερο χρόνο, μέσω της εγγραφής σε DVD.
Παράλληλα, δεν μπορεί να μην σημειωθεί και το γεγονός της πτώσης για πρώτη φορά ύστερα από 20 χρόνια, σύμφωνα με έρευνα της Nielsen, της αγοράς τηλεοπτικών συσκευών για τα νοικοκυριά στις ΗΠΑ.
Ειδικότερα, τα ποσοστά αγοράς τηλεόρασης για το σπίτι μειώθηκαν από 115,9 εκατ. στα 114,7 εκατ. από την προηγούμενη μέτρηση της εταιρίας.
Βασικά, αιτία είναι το χαμηλό εισόδημα αλλά και η απροθυμία των νέων και φοιτητών να αγοράσουν νέες τηλεοράσεις για το σπίτι τους. Μείωση όμως παρατηρείται και στις συνδρομητικές τηλεοπτικές υπηρεσίες, αφού οι νέοι προτιμούν να βλέπουν οπτικοακουστικό περιεχόμενο από τις νέες πλατφόρμες επικοινωνίας, όπως το διαδίκτυο και τα κινητά τηλέφωνα τρίτης γενιάς.
Ανάλογη τάση μάλιστα καταγράφεται και στη Μεγάλη Βρετανία ανάμεσα στους νέους 16 έως 24 ετών όπου σημειώνεται πτώση στις προτιμήσεις τους, με την τηλεόραση σταδιακά να δίνει τη σκυτάλη στα ψηφιακά μέσα. Σύμφωνα με την Ofcom, από 50% το 2009 τα στοιχεία για την τηλεόραση έπεσαν στο 44% για το έτος 2010, με τα κινητά τηλέφωνα και το διαδίκτυο να σημειώνουν σταδιακή άνοδο.
(newsbeast)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου