Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Απαγορεύεται η συγκεκαλυμμένη διαφήμιση ακόμη και αν δεν υπάρχει αμοιβή

Ακόμα και αν δεν καταβάλλεται αμοιβή, η πρόθεση συγκεκαλυμmένης διαφήμισης, δεν αποκλείεται. Στη διαπίστωση αυτή καταλήγει το Δικαστήριο των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων, απαντώντας σε προδικαστικό ερώτημα του ΣτΕ, ύστερα από προσφυγή του Alter. Η προσφυγή αφορά το πρόστιμο των 25.000 που επιβλήθηκε στον τηλεοπτικό σταθμό και το διευθύνοντα σύμβουλο του για την προβολή οδοντιάτρου, κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής εκπομπής.http://www.paron.gr/typologies

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...