Ακόμα και αν δεν καταβάλλεται αμοιβή, η πρόθεση συγκεκαλυμmένης διαφήμισης, δεν αποκλείεται. Στη διαπίστωση αυτή καταλήγει το Δικαστήριο των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων, απαντώντας σε προδικαστικό ερώτημα του ΣτΕ, ύστερα από προσφυγή του Alter. Η προσφυγή αφορά το πρόστιμο των 25.000 που επιβλήθηκε στον τηλεοπτικό σταθμό και το διευθύνοντα σύμβουλο του για την προβολή οδοντιάτρου, κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής εκπομπής.http://www.paron.gr/typologies
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η τέχνη του σύγχρονου marketing
Το digital αλλάζει το direct Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...
-
Ανακοινώθηκε η διάθεση της νέας δοκιμαστικής [beta] έκδοσης του Skype, το...
-
MyShoe.gr www.myshoe.gr Παπούτσια και μόνο παπούτσια. Εκτός των άλλων θα βρείτε πολύχρωμες γαλότσες, μπότες και μπαλαρίνες. Κατηγορίες προϊό...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου