Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

Οι 10 εκπομπές που «σάρωσαν» φέτος στην TV


Η μεγάλη τηλεοπτική παραγωγή Το Νησί, η μαγειρική και η σάτιρα ήταν τα προγράμματα που κέρδισαν το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού για την σεζόν που ολοκληρώνεται σε λίγες ημέρες. Η σειρά του mega πραγματοποίησε ρεκόρ τηλεθέασης για την τελευταία δεκατία με πάνω από 3.5 εκατομμύρια τηλεθεατές κατά μέσο όρο. Συγκαταλέγεται αναμφισβήτητα στα προγράμματα που εντυπωσίασαν, μαζί με τα απογευματινά σήριαλ του καναλιού Η ζωή της άλλης και τα Μυστικά της Εδέμ, το master chef, το Αλ Τσαντίρι Νιουζ και το Ράδιο Αρβύλα. Σημειώνεται, πάντως ότι πέρα από την σάτιρα του Λάκη Λαζόπουλου, η παρέα του Αντώνη Κανάκη πραγματοποίησε μια από τις πλέον επιτυχημένες χρονιές της με μέσο όρο περίπου 30%.



Ακολουθεί το top ten των προγραμμάτων που άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις την χρονιά που φεύγει. Σημειώνεται ότι οι τηλεθεάσεις αφορούν την ημερομηνία στην οποία καταγράφηκε το μεγαλύτερο ποσοστό τηλεθέασής τους, ενώ ο τίτλος συνοδεύεται από τον αριθμό των τηλεθεατών και το μερίδιο τηλεθέασης επί των ανοικτών δεκτών :




Το νησί, (18/10/2010), 3.683.000 τηλεθεατές, 61.9%.


Η ζωή της άλλης, (11/04/2011), 2.960.000, 58.7%.


Τελικός Γιουροβίζιον, (14/05/2011), 2.905.000, 68.6%.

Master Chef,(28/12/2010), 2.708.000, 54.6%.

Αλ Τσαντίρι Νιουζ, (15/02/2011), 2.668.000, 52.9%.
Just the two of us, (16/01/2011), 2.135.000, 41.1%.
Τα μυστικά της Εδέμ, (30/05/2011), 2.105.000, 45.5%.
Πενήντα πενήντα, (6/04/2011), 2.104.000, 39.2%.
Dancing with the Stars 2, (19/02/2011), 2.075.000, 45.8%.
Ολυμπιακός-ΠΑΟ, (Ελλην. Πρωτάθλημα-20/03/2011), 1.992.000, 41.9%.
Και ενώ το master chef αρχικά έκλεψε τις εντυπώσεις, το ριάλιτι μαγειρικής με την Ευγενία Μανωλίδου καταποντίστηκε μόλις ξεκίνησε το Dancing with the Stars 2. Ανάμεσα στα προγράμμα που όχι μόνο δεν αποτέλεσαν την προτίμηση του κοινού, αλλά κατά πολλούς απογοήτευσαν για φέτος ήταν το μεγαλεπίβολο Big Brother, με ποσοστό μόλις 15.1%, το top chef στον Ant1 με μερίδιο 3.3% και το Dancing with the Stars Daily με ποσοστό 7.7%.
Πηγή: Ελεύθερος Τύπος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...