Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

Αλλάζει πάλι το Twitter


Αναποφάσιστο φαίνεται ότι είναι το twitter το οποίο σε λιγότερο από δύο χρόνια ανακοίνωσε ότι αλλάζει ξανά design, προκειμένου να προσελκύσει μεγαλύτερο κοινό.
Σύμφωνα με τους ιθύνοντες, το νέο πρόσωπο του twitter θα είναι πολύ πιο απλό, έχοντας μια μεγάλη λωρίδα όπου θα αναγράφονται οι “συχνοί πελάτες” του, ένα ψαχτήρι και ένα logo: “Follow your interests”.
Ήδη το δημοφιλές microblog έχει επεκτείνει τον τομέα των “χρηστών”, στην λειτουργία του search, συμπεριλαμβάνοντας χρήστες ανά θέμα και όχι μόνο ανά όνομα ή username.newpost

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...