Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

Επιμένει η ΕΙΤΗΣΕΕ για συγχωνεύσεις στην TV


Επανέρχονται οι ιδιοκτήτες των τηλεοπτικών σταθμών εθνικής εμβέλειας  με το αίτημα της για συγχωνεύσεις στην τηλεόραση Εμμέσως όμως θέτει και ζήτημα νέας παρέμβασης, νομοθετικής και άλλης για καθεστώς της επιστροφής των χρημάτων σε διαφημιζόμενους και διαφημιστές. Το καθεστώς των «επιστροφών»  θεωρείται ως ένας από τους παράγοντες που συνέβαλαν στη μεγέθυνση της κρίσης στην τηλεόραση, ειδικά στην περίπτωση του Alter.

«Στηρίζουμε ενθέρμως τις συγχωνεύσεις στην τηλεόραση»  δήλωσε ο Κώστας  Κιμπουρόπουλος, πρόεδρος ΕΙΤΗΣΕΕ, κατά τη διάρκεια συνέντευξης  της Digea  για να προσθέσει αυτός ο τρόπος «είναι μια υπόσχεση για νέες  ευκαιρίες» στην αγορά. Ο πρόεδρος της ένωσης των τηλεοπτικών σταθμών εθνικής εμβέλειας ευχήθηκε να παραμείνουν 7 κανάλια στην αγορά, δεν θέλησε όμως διευκρινίσει όπως   κάτω από ποιο εταιρικό καθεστώς θα λειτουργούν. Αυτό άλλωστε που συζητείται στο παρασκήνιο είναι η  δημιουργία μεγάλων ομίλων με τη συμμετοχή συγκροτημάτων και τηλεοπτικών σταθμών κάτω από μια εταιρεία. Όμως η προοπτική αυτή προσκρούει στις συχνότητες. Αν μια τηλεοπτική εταιρεία απορροφηθεί από μία άλλη τότε αυτομάτως χάνει το δικαίωμα εκπομπής σε συγκεκριμένη συχνότητα.  Η κυβέρνηση δια του Τ. Χυτήρη έκανε λόγο για νομοθετική ρύθμιση στο πεδίο των συγχωνεύσεων και των συνεργασιών στην τηλεόραση, όμως δεν φαίνεται, προς το παρόν, να συναινεί και στη διαχείριση από μια εταιρεία, πολλών συχνοτήτων. 


Η δεύτερη παρέμβαση που συζητείται πλέον ανοικτά είναι η αλλαγή του καθεστώτος των «επιστροφών» σε διαφημιστές και διαφημιζόμενους. Φαίνεται πως τόσο η ΕΙΤΗΣΕΕ , όσο και οι τράπεζες που στηρίζουν τους τηλεοπτικούς σταθμούς ζητούν από την κυβέρνηση να υπάρξει «διαφάνεια».  Συζητείται η καθιέρωση ενός μικρότερου ποσοστού «επιβράβευσης» των εμπλεκομένων στη διαφήμιση από το 9,9% που είναι σήμερα, ενώ υπάρχει και η πρόταση κατάργησης του ποσοστού.media industry

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...