Σάββατο 30 Απριλίου 2011

Η επιτυχία της «i» σώζει τον αδελφό «Independent»

Εξι μήνες μετά την κυκλοφορία -την πρώτη εδώ και 25 χρόνια- της εφημερίδας «i» στη Βρετανία, η οποία αποτελεί στην ουσία μια συμπυκνωμένη έκδοση του μεγάλου? αδελφού, «Independent», ετοιμάζεται και το σαββατιάτικο φύλλο.
Θα κυκλοφορήσει στις 7 Μαΐου και θα πωλείται 30 πένες (20 πένες κοστίζει το καθημερινό) και στόχος του ιδιοκτήτη της, Αλεξάντερ Λεμπέντεφ, είναι να «χτυπήσει» την αγορά του Σαββάτου, ημέρα που θεωρείται από τις καλύτερες από πλευράς πωλήσεων για τις εφημερίδες. Με τον τρόπο αυτό ευελπιστεί ότι θα ενισχύσει τα ταμεία του ομίλου, αλλά και θα εδραιώσει την παρουσία του στη βρετανική αγορά, καθώς ο Ρώσος ολιγάρχης έχει ήδη στην κατοχή του την εφημερίδα «London Evening Standard» και φυσικά τις «Independent» και «Independent on Sunday».

Η σαββατιάτικη έκδοση της «i» θα έχει 64 σελίδες, οι οποίες στην πλειονότητά τους θα αποτελούν μια σύνοψη των άρθρων του «Ιndependent».



Πλούσια ύλη
Ωστόσο, όπως επισημαίνει ο διευθυντής σύνταξης του τελευταίου, Σάιμον Κέλνερ, ο οποίος επιβλέπει και τη «μικρή αδελφή», η νέα εφημερίδα θα προσφέρει πολλά ακόμα. Θα υπάρχει ένθετο με τίτλο «Leisure and Pleasure» (Ελεύθερος Χρόνος και Διασκέδαση) που θα περιέχει πληροφορίες για εστιατόρια, ταξίδια, κηπουρική, μόδα καθώς και για τα θεάματα.
Θα υπάρχουν περισσότερες αθλητικές ειδήσεις και συνεντεύξεις, οδηγός τηλεόρασης για τα προγράμματα του Σαββατοκύριακου και συμβουλές από ειδικούς για επενδύσεις κι άλλα οικονομικά θέματα. Επίσης, θα δοθεί έμφαση στα σταυρόλεξα και σε άλλα παιχνίδια, αφού το φύλλο θα εστιάζει αρκετά στην ψυχαγωγία.

Οι ιθύνοντες ελπίζουν πως η σαββατιάτικη έκδοση θα έχει την ίδια επιτυχία με την καθημερινή, η οποία πουλάει κατά μέσο όρο 171.414 φύλλα, παρότι στην αρχή τα βρήκε «σκούρα», καθώς τους δύο πρώτους μήνες, οι πωλήσεις δεν ξεπερνούσαν τις 135.000.

Ωστόσο, η ακριβή διαφημιστική καμπάνια που έγινε στις αρχές του χρόνου και οι «μεταγραφές» πολλών γνωστών αρθρογράφων του «Independent», είχαν τελικά απήχηση, ενώ σημαντικό ρόλο στην άνοδο έπαιξε ασφαλώς και το γεγονός ότι η «i» άρχισε να πωλείται την ίδια χρονική περίοδο και σε Σκοτία, Βόρεια Ιρλανδία και Ιρλανδία.

Την ίδια στιγμή, οι πωλήσεις του «Independent» κυμαίνονται στα 185.000 φύλλα -με συνολική επίδοση των δύο ομόσταβλων εφημερίδων στα 355.000 φύλλα- και ο εκδότης τους ελπίζει ότι θα καταφέρει να προσελκύσει ακριβότερες διαφημίσεις.

(ethnos online)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...