Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

H Kelloggs διαλέγει εκτός Publicis για τα digital .


H Kellogg Co κοιτώντας έξω από σταθερή της σχέση  με το Publicis Groupe  για την τελευταία παγκόσμια ψηφιακή μεγάλη δουλειά της  απονείμει τον στρατηγικό σχεδιασμό για  την εταιρική ιστοσελίδα της στην  VML εταιρεία της  WPP μετά από pitch.Η  Publicis κατέχει τη μερίδα του λέοντος των διαφημιστικού ψηφιακού λογαριασμού της Kellogg με τα μεγαλύτερα ψηφιακά agencies Razorfish και Digitas.
"Ψάχναμε για έναν εταίρο ο οποίος θα μπορούσε να μας
βοηθήσει περαιτέρω  στις συντονισμένες προσπάθειες μας στον ψηφιακό χώρο, και η VML έχει ένα αποδεδειγμένο ιστορικό για την εφαρμογή  παγκόσμιων στρατηγικών για το ψηφιακό κόσμο σε κορυφαία εμπορικά σήματα» δήλωσε ο Larry Bruck, senior VP-global media & marketing  στην Kellogg Co ".
Η Kellogg συνεργάζεται με την Publicis μέσω  Leo Burnett για το δημιουργικό, την Arch σε όλο τον κόσμο για την ψηφιακή αγορά και Carat για τα media σε διάφορες μάρκες σε τρόφιμα, σνακ και κατεψυγμένα .
Στην Ευρώπη, η Kellogg όρισε την  Aegis με την Glue Isobar για να χειριστεί ψηφιακή διαφήμιση για όλες τις μάρκες του στα τέλη του προηγούμενου έτους. Η JWT WPP  επίσης χειρίζεται κάποια projects σε σχέση με την αγορά των δημητριακών στις παγκόσμιες αγορές, σύμφωνα με το Ad Age DataCenter.
H Kellogg δαπάνησε περισσότερα από 850 εκατομμύρια δολάρια σε διαφημίσεις στις ΗΠΑ με 51 εκατομμύρια δολάρια να πηγαίνουν σε display advertising σύμφωνα με το DataCenter.
VML θα ανασχεδιασμό Kelloggs.com και KelloggCompany.com sites.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...