Τετάρτη 27 Απριλίου 2011

Αποκαλύψεις για γέλια και για κλάματα........

Το ειδησεογραφικό site http://www.newsbomb.gr εδώ και ημέρες προαναγγέλλει μεγάλες αποκαλύψεις σε σχέση με τα media shops και συγκεκριμένα με την United και το MD Κο Κώστα Σβίγκο. Σήμερα και πριν λίγη ώρα "ανέβασε" την αποκάλυψη που μπορείτε να διαβάσετε εδώ http://www.newsbomb.gr.


Με λίγα λόγια .Η υπόθεση αν δεν ήταν τόσο κατευθυνόμενη  θα προκαλούσε ασταμάτητο γέλιο. Καταγγέλλουν για εκβιαστή έναν άνθρωπο επειδή απλά .. μπορούν . Δημοσιεύουν μια εντολή για site του ομίλου DPG οπού υπάρχει μια σημείωση συμψηφισμού προκειμένου να κλείσει προηγούμενη οφειλή του ομίλου στην διαφημιστική εταιρεία που απλά ο όμιλος DPG δεν την αναγνωρίζει . Η εκβιαζομένη DPG εκβιάζει με αποκαλύψεις και μη πληρωμές οφειλών.Παλιό έργο πολύ παλιό .


Σημειώσεις και ερωτήσεις προς πάσα κατεύθυνση και αποκάλυψη.


-Ήμουν συνάδελφος για κάμποσα χρόνια με τον Κ.Σβίγκο και ο χαρακτηρισμός εκβιαστής ακούγεται σε μένα και με όσους έχω συνομιλήσει στην αγορά αστείος.
- Υπήρξα συνεργαζόμενος με την  DPG για εφτά μήνες .
- Το κίνητρο μου ? Καθαρά θέμα τάξης . Δεν μπορεί να λέμε ότι θέλουμε για να εξυπηρετήσουμε τις επιδιώξεις μας.  
- Όπου τσακώνονται τα βουβάλια πατάνε τα βατράχια ???
- Θα υπάρξει και συνέχεια με άλλα πρόσωπα ??
- Μεγάλη δημοσιογραφία πήραν εντολή που είχαν στα χέρια τους και τους απεστάλη κανονικά και την "αποκάλυψαν"..........
- Τα media shops δεν παράγουν τίποτα?? τότε γιατί υπάρχουν γιατί τα πληρώνουν οι πελάτες??
Γιατί τα βάζει η DPG με τα media shops ?? και τις διαφημιστικές είναι θέμα μόδας?


Αρκετοί με συμβούλευσαν να μην εμπλακώ αφού δεν είχα κανέναν λόγο ή κάτι να κερδίσω . Ενεπλάκην καθώς γνωρίζω κάποια πράγματα με βεβαιότητα και γιατί όπως είπα και παραπάνω βαρέθηκα τα ίδια και τα ίδια άραγε η ΕΔΕΕ και η ΕΣΗΕΑ θα εμπλακούν με κάποιο τρόπο .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...