Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

Συμβούλιο: Νέες διατάξεις για τη διαφήμιση




Σύσταση ειδικής Επιτροπής με στόχο τη σύνταξη σχεδίου Οδηγίας

Την έκδοση Οδηγίας για την εφαρμογή της αναθεωρημένης Ευρωπαϊκής ντιρεκτίβας, για τα Οπτικοακουστικά, στην οποία μεταξύ άλλων εισάγονται νέες διατάξεις για τη διαφήμιση, αλλά και για τη λειτουργία των ραδιοτηλεοπτικών μέσων, προωθεί άμεσα το ΕΣΡ

Ειδικότερα και όπως γνωστοποίησε χθες ο πρόεδρος της αρχής Ιωάννης Λασκαρίδης, συστάθηκε ειδική Επιτροπή, στην οποία συμμετέχουν οι Χάρις Τσίγκου, Αγγελική Φλυτζάνη, και Όλγα Γαρουφαλιά, με στόχο τη σύνταξη σχεδίου Οδηγίας, το οποίο θα προωθηθεί στην Ολομέλεια για έγκριση και από εκεί στα κανάλια για εφαρμογή.
Η Οδηγία αυτή, είναι απαραίτητη, δεδομένου ότι το προεδρικό διάταγμα 109/2010, με το οποίο ενσωματώθηκε η Ευρωπαϊκή Οδηγία στο ελληνικό δίκαιο, έρχεται σε αντίθεση με το προεδρικό διάταγμα 100/2000, το οποίο ρύθμιζε τα θέματα διαφήμισης και τηλεπώλησης.
Αξίζει να επισημανθεί ότι όπως επισήμανε ο κ. Λασκαρίδης, οι υποθέσεις των καναλιών που αφορούν περιπτώσεις παραβάσεων για θέματα τηλεπωλήσεων και έμμεσης προβολής και οι οποίες εκκρεμούν στο Συμβούλιο, κρίνονται βάσει της παλαιότερης νομοθεσίας.


Πάντως και σε ό,τι αφορά την ενσωμάτωση της Οδηγίας στο ελληνικό δίκαιο, υπενθυμίζεται ότι η Ε.Ε., πριν από λίγο καιρό απέστειλε προειδοποιητική επιστολή σε κράτη-μέλη, μεταξύ άλλων και στην Ελλάδα για ελλείψεις και παραλείψεις.
Υπενθυμίζεται ότι εκτός από τα ζητήματα διαφήμισης η εν λόγω Οδηγία ρυθμίζει θέματα που αφορούν στη λειτουργία των επιχειρήσεων ραδιοτηλεόρασης, στην παραγωγή και τη διανομή ραδιοτηλεοπτικών προγραμμάτων, μέσα από κάθε είδους δίαυλο, ορίζοντας την αρχή της χώρας προέλευσης, τις γραμμικές και μη γραμμικές υπηρεσίες κλπ.

(nafteboriki.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...