Αποδεδειγμένα πλέον… λεφτά (δεν) υπάρχουν στα ΜΜΕ. Το πρόβλημα δεν είναι μόνο ελληνικό καθώς και στο εξωτερικό τα Μέσα Ενημέρωσης αντιμετωπίζουν χοντρές οικονομικές δυσκολίες. Τουλάχιστον όμως εκεί προσπαθούν να κατεβάσουν και ιδέες προσπαθώντας να αντιμετωπίσουν στα ίσα… τα ζόρια που έχουν.
Σύμφωνα, λοιπόν, με την έκδοση του ΙΟΜ «ΕνδιάΜΕΣΑ», σε μία πρωτόγνωρη κίνηση, οι εκδότες των βρετανικών εφημερίδων ενώνουν τις δυνάμεις τους, παρουσιάζοντας στις εταιρείες ένα κοινό διαφημιστικό πακέτο για πρώτη φορά, ενόψει του τουρνουά τένις Wimbledon τον Ιούνιο.
Στην πρωτοβουλία αυτή της Newspaper Marketing Agency ανταποκρίθηκαν οι ανταγωνίστριες «Guardian», «Times», «Daily Telegraph», «Independent», «Sun», «Daily Mail» και «Daily Mirror» στην προσπάθειά τους να προσελκύσουν περισσότερη διαφήμιση στον Τύπο, όπου παρατηρείται μία συνεχής πτώση της διαφημιστικής δαπάνης.
Εφόσον μάλιστα το εγχείρημα κριθεί επιτυχημένο, είναι πιθανό ένα ανάλογο πακέτο να παρουσιαστεί και για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2012 στο Λονδίνο.
(ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου