Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

Τα αίτια της κρίσης

 Πολύ καλή ανάλυση για τα αίτια της κρίσης από το http://media-industry.blogspot.com


-Η διαπλοκή των συμφερόντων: Οι επιχειρηματίες δημιούργησαν ζημιογόνα ΜΜΕ με σκοπό να εξασφαλίζουν δουλειές από το ελληνικό δημόσιο και την πολιτική εξουσία
-Περιορισμός της κρατικής διαφήμισης: Τα προηγούμενα χρόνια η διαφήμιση του κράτους, λειτουργούσε ως ο προσωπικός μηχανισμός υποστήριξης υπουργών και κυβερνήσεων. Ελλειμματικά ΜΜΕ που δεν πλήρωναν εργαζόμενους και δεν απέδιδαν   Η ύφεση που επιβάλει το Μνημόνιο , περιορίζει κατά............ πιέστε για συνέχεια εδώ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...