Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Διαγωνισμός 2 εκ. ευρώ από το ΥΠΕΚΑ


Το ποσό των 2 εκατ. ευρώ θα διαθέσει το ΥΠΕΚΑ για το έργο που αφορά στη δημοσιότητα και προβολή του προγράμματος που αφορά το Περιβάλλον και την Αειφόρο Ανάπτυξη.
Ο ανάδοχος του έργου «Δημοσιότητα, προβολή, πληροφόρηση-προσδιορισμός επικοινωνιακού σχεδίου δράσης του Επιχειρησιακού Προγράμματος Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη, από εξειδικευμένο Σύμβουλο Δημοσιότητας», θα πρέπει να εφαρμόσει ένα διετές σχέδιο δράσης επικοινωνίας χρονικά κατανεμημένο και κοστολογημένο, με τεκμηριωμένη την αποτελεσματικότητα των προτάσεων σε σχέση με τους επιδιωκόμενους στόχους και τις ομάδες κοινού-στόχου (target groups). Καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή των προσφορών είναι στις 30 Μαΐου. advertising.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...