Οι νέες μορφές sponsoring και προσεγγίσεων μάρκετινγκ, συζητήθηκαν μεταξύ άλλων από τους κορυφαίους του είδους, κατά τη διάρκεια του International Sports Forum.
Οι νέες μορφές sponsoring και προσεγγίσεων μάρκετινγκ, αλλά και τα νέα δεδομένα που δημιουργεί στο χώρο των αθλητικών χορηγιών και του αθλητικού μάρκετινγκ γενικότερα η έκρηξη των new media, ήταν μερικά από τα θέματα που συζητήθηκαν από τους κορυφαίους του είδους, κατά τη διάρκεια του International Sports Forum που πραγματοποιήθηκε στις 9 Μαρτίου στο ξενοδοχείο Hilton.
Στο συνέδριο, που διοργάνωσε η Sports Units of Innovation, διακεκριμένοι Έλληνες και διεθνείς ομιλητές από το χώρο του αθλητικού μάρκετινγκ και των νέων μέσων επικοινωνίας παρουσίασαν απόψεις τους σχετικά με το θέμα της εμπορικής εκμετάλλευσης των αθλητικών γεγονότων, του event management, της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης αλλά και των mobile και social media εφαρμογών στα αθλήματα. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά κατά το χαιρετισμό του ο partner της Sports Units of Innovation, Olive Niedermann, «το αθλητικό μάρκετινγκ έχει υποστεί μεγάλη αλλαγή, με τις παλιές μορφές να χάνουν τη δύναμή τους», τονίζοντας παράλληλα ότι εν μέσω οικονομικής κρίσης τα χορηγικά έσοδα μειώνονται σημαντικά.
Στην εντυπωσιακή άνοδο πωλήσεων που σημειώνουν τα smartphones τα τελευταία χρόνια, έναντι των ηλεκτρονικών υπολογιστών και στο ρόλο που παίζει το αθλητικό περιεχόμενο στο mobile περιβάλλον, αναφέρθηκε στη διάρκεια της παρουσίασής του ο CEO της Veriah LTD, David Norman, ενώ από την πλευρά της, η πρόεδρος και CEO της Focus Bari, Ξένια Κούρτογλου, παρουσίασε τη σχέση των Ελλήνων φιλάθλων με τα αθλητικά Media. Μεταξύ των χορηγών επικοινωνίας του forum ήταν τα περιοδικά adbusiness, Re:CSR και το site advertising.gr.
(advertising.gr)
Στο συνέδριο, που διοργάνωσε η Sports Units of Innovation, διακεκριμένοι Έλληνες και διεθνείς ομιλητές από το χώρο του αθλητικού μάρκετινγκ και των νέων μέσων επικοινωνίας παρουσίασαν απόψεις τους σχετικά με το θέμα της εμπορικής εκμετάλλευσης των αθλητικών γεγονότων, του event management, της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης αλλά και των mobile και social media εφαρμογών στα αθλήματα. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά κατά το χαιρετισμό του ο partner της Sports Units of Innovation, Olive Niedermann, «το αθλητικό μάρκετινγκ έχει υποστεί μεγάλη αλλαγή, με τις παλιές μορφές να χάνουν τη δύναμή τους», τονίζοντας παράλληλα ότι εν μέσω οικονομικής κρίσης τα χορηγικά έσοδα μειώνονται σημαντικά.
Στην εντυπωσιακή άνοδο πωλήσεων που σημειώνουν τα smartphones τα τελευταία χρόνια, έναντι των ηλεκτρονικών υπολογιστών και στο ρόλο που παίζει το αθλητικό περιεχόμενο στο mobile περιβάλλον, αναφέρθηκε στη διάρκεια της παρουσίασής του ο CEO της Veriah LTD, David Norman, ενώ από την πλευρά της, η πρόεδρος και CEO της Focus Bari, Ξένια Κούρτογλου, παρουσίασε τη σχέση των Ελλήνων φιλάθλων με τα αθλητικά Media. Μεταξύ των χορηγών επικοινωνίας του forum ήταν τα περιοδικά adbusiness, Re:CSR και το site advertising.gr.
(advertising.gr)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου