Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Η τηλεόραση «ανθίζει» στα sites των καναλιών


Στην ενίσχυση της παρουσίας τους στο Διαδίκτυο προχωρούν τα μεγάλα κανάλια επενδύοντας με πολλαπλές εφαρμογές στη WebTV, είτε προβάλλοντας απευθείας το πρόγραμμά τους, είτε μεταδίδοντας εκπομπές μόνο στο Ιντερνετ, είτε δίνοντας τη δυνατότητα στους τηλεθεατές να παρακολουθήσουν σίριαλ και ενημερωτικές εκπομπές που έχουν ήδη παιχθεί.

Τα δύο μεγάλα κανάλια, το Mega και ο ΑΝΤ1, έχουν προχωρήσει σε σημαντικές επενδύσεις στον τομέα της διαδικτυακής τηλεόρασης παρότι η διαφημιστική αγορά δεν μπορεί να καλύψει τα έξοδα παραγωγής και λειτουργίας της τηλεοπτικής βιομηχανίας. Σύντομα ακολουθούν και ο Alpha αλλά και το Star.
Ο ΑΝΤ1 μάλιστα παρέχει και παραγωγή αποκλειστικά μέσω Διαδικτύου, ενώ η ΕΡΤ λάνσαρε στο περσινό Μουντιάλ την υπηρεσία iERT, μίας πρωτοβουλίας στα πρότυπα του BBC.


Mega διείσδυση

Μεγάλη σημασία αρχίζει να αποδίδει το Mega στη διαδικτυακή τηλεόραση, ενώ σύμφωνα με την Google Analytics από τις αρχές του 2011 στο megatv.com πραγματοποιήθηκαν: 24.472.009 video views (θεάσεις βίνετο). Στο top 10 το α' δίμηνο του 2011 περιλαμβάνονται η «Patty», με 8.124.776 video views, «Τα Μυστικά της Εδεμ» (3.628.811), η «Ζωή της Αλλης» (3.312.721), «Το Νησί» (1.802.733), «Η Γενιά των 592€» (891.869), το «Just the 2 of Us» (885.407), το «Πρωινό mou» (853.957), η «Πολυκατοικία» (792.920), το «ΟΥΚ αν λαβοις» (764.365) και οι «Κούκλες» (620.819).

Οι μοναδικοί επισκέπτες το α' δίμηνο του 2011 ήταν 4.998.004. Το megatv.com δέχτηκε συνολικά το α' δίμηνο 60.786.850 page views (χτυπήματα σελίδων).
Στις 21/2 έκανε πρεμιέρα το νέο micro site του «50-50» και μέσα σε 14 ημέρες (μέχρι τις 6/3) πραγματοποίησε ρεκόρ επισκεψιμότητας με 468.519 page views.
Μέσα σε ενάμιση χρόνο ο ANT1 WebTV έχει εξελιχθεί επίσης σε ένα από τα πιο «πολυσύχναστα» μέρη του Διαδικτύου προσφέροντας προγράμματα live ή Videos On Demand (VoDs).

Επιπλέον, ο ΑΝΤ1 WebTV δημιούργησε το Web TV Plus παρέχοντας επιπλέον αποκλειστικό περιεχόμενο: δύο ελληνικές σειρές («See you around» και «The Flatmates»), αλλά και αφιερώματα σε μεγάλα διεθνή events (red carpet και δηλώσεις νικητών των Οσκαρ και του Φεστιβάλ Κανών), auto - moto (νέα του μηχανοκίνητου αθλητισμού), τρέιλερ από τις ταινίες που πρόκειται να προβληθούν κ.ά.

Φέτος οι επισκέψεις στο WebTV του ΑΝΤ1 αυξήθηκαν σε σχέση με πέρυσι και συνεχίζουν να αυξάνονται σταθερά. Περισσότερα από 1,4 εκατ. άτομα (μοναδικοί επισκέπτες) σε μηνιαία βάση βλέπουν φέτος τα προγράμματα του ΑΝΤ1 στην ιστοσελίδα www.antenna.gr/webtv.

(ethnos online)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...