Η Microsoft ολοκλήρωσε το review των media και θα χωρίσει τα καθήκοντα του κατ 'εκτίμηση 1 δισεκατομμύρια δολάρια λογαριασμού μεταξύ των δύο οργανισμών της Starcom Publicis Groupe και της Universal McCann.
Η Starcom MediaVest θα χειριστεί την αγορά στις ΗΠΑ και τον Καναδά, ενώ η Universal McCann θα τον χειριστεί σε περίπου 35 αγορές εκτός της Βόρειας Αμερικής.
Η απόφαση ήρθε γρήγορα, ειδικά για έναν
οργανισμό το μεγέθους της Microsoft.Η διαδικασία άρχισε με την κυκλοφορία της αίτησης παροχής πληροφοριών (RFI) την πρώτη εβδομάδα του Ιανουαρίου του 2011 .Τον Ιανουάριο, η κορυφαία marketeer της Microsoft, Μ. Mathews, είπε στο Ad Age ότι το review ήταν στερεότυπη λειτουργική διαδικασία, αλλά παρατήρησε επίσης ότι ήθελε να φέρει τα media και το δημιουργικό πιο κοντά.
Η ίδια είπε : «Η φιλοσοφία μου είναι ότι το δημιουργικό και μέσα ενημέρωσης θα πρέπει να εργασθούν side by-side από την αρχή. Αυτός ήταν ένα μεγάλος στόχος μου πέρυσι και τα αποτελέσματα ήταν τεράστια. "
Σε δήλωσή της, η Universal McCann είπε ότι είναι «υπερήφανη για όλα όσα έχει δημιουργήσει μαζί με τη Microsoft . Θα συνεχίσουμε να τους υπηρετούμε με υπερηφάνεια σε παγκόσμιο επίπεδο σε πάνω από 35 αγορές σε όλο τον κόσμο."
Από το Adage
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου