Κυριακή 20 Μαρτίου 2011

Η Microsoft χωρίζει τα αξίας $ 1δισ. δολαρίων Media μεταξύ MediaVest Starcom και Universal McCann


Η Starcom MediaVest θα χειριστεί την αγορά στις ΗΠΑ και τον Καναδά, ενώ η Universal McCann θα τον  χειριστεί σε περίπου 35 αγορές εκτός της Βόρειας Αμερικής.
Η απόφαση ήρθε γρήγορα, ειδικά για έναν
 οργανισμό  το μεγέθους της Microsoft.Η διαδικασία  άρχισε με την κυκλοφορία της αίτησης παροχής πληροφοριών (RFI) την πρώτη εβδομάδα του Ιανουαρίου του 2011 .
Τον Ιανουάριο, η κορυφαία marketeer της Microsoft, Μ. Mathews, είπε στο Ad Age ότι το review ήταν στερεότυπη λειτουργική διαδικασία, αλλά παρατήρησε επίσης ότι ήθελε να φέρει τα media  και το δημιουργικό πιο κοντά. 
Η ίδια είπε : «Η φιλοσοφία μου είναι ότι το δημιουργικό και μέσα ενημέρωσης θα πρέπει να εργασθούν side by-side από την αρχή. Αυτός ήταν ένα μεγάλος στόχος μου πέρυσι και  τα αποτελέσματα ήταν τεράστια. "
Σε δήλωσή της, η Universal McCann είπε ότι είναι «υπερήφανη για όλα όσα έχει δημιουργήσει μαζί με τη Microsoft . Θα συνεχίσουμε να τους υπηρετούμε με υπερηφάνεια σε παγκόσμιο επίπεδο σε πάνω από 35 αγορές σε όλο τον κόσμο."
Από το Adage

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...