Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

Forthnet: Ανακοίνωση οικονομικών αποτελεσμάτων 4ου τριμήνου 2010

Δελτίο Τύπου: Τα οικονομικά αποτελέσματα του τέταρτου τριμήνου του 2010 (Q4), ανακοίνωσε ο Όμιλος Forthnet. Τα βασικά σημεία που τονίζονται και στην χρηματιστηριακή ανακοίνωση είναι : 
  • Σημαντική ανάπτυξη παρουσιάζει η αγορά των νέων συνδρομητών που επιλέγουν το συνδυασμένο πακέτο των υπηρεσιών (bundling). O Όμιλος Forthnet έκλεισε με 100.000 συνδρομητές που επέλεξαν να συνδυάσουν τις υπηρεσίες (Telco & Pay TV) που προσφέρει. Το γεγονός αυτό βοηθάει την μελλοντική μείωση των διακοπών (churn) συνδρομών .
  • Την ίδια στιγμή οι υπηρεσίες LLU αποτελούν τη ναυαρχίδα της Forthnet με 129.000 νέους συνδρομητές να προστίθενται στην πελατειακή βάση, εκ των οποίων οι 29.681 εγγράφηκαν το τέταρτο τρίμηνο του έτους . Είναι χαρακτηριστικό ότι ένας στους τρείς πελάτες LLU συνολικά στην αγορά, εμπιστεύεται τη Forthnet με την εταιρεία να παρουσιάζει μοναδική σταθερότητα στο μερίδιο της αγοράς που κατέχει. Συνολικά η Forthnet διαθέτει 445,343 ενεργούς συνδρομητές LLU στις 31/12/2010.
  • Σημαντική αύξηση παρουσιάζει και η πελατειακή βάση της PAY TV (Nova). Σε Ελλάδα και Κύπρο η Nova έχει 391,550 συνδρομητές ενώ μόνο στην Ελλάδα η Nova και σε σύνολο 380.000 πελατών, σε διάστημα λίγων μηνών, απέκτησε 45.000 νέους συνδρομητές της ψηφιακής δορυφορικής πλατφόρμας, καταγράφοντας ιστορικό ρεκόρ .
  • Εκτός από τη λειτουργική συγχώνευση και αναδιάρθρωση των τηλεπικοινωνιακών και τηλεοπτικών δραστηριοτήτων της εταιρείας και οι οικονομίες κλίμακας που επιτυγχάνονται λόγω της διεύρυνσης του πελατολογίου του τηλεπικοινωνιακού κλάδου θα βοηθήσει τη συγκράτηση των λειτουργικών δαπανών στο επόμενο διάστημα.
  • Ο Όμιλος έχει κινήσει διαδικασίες για την αναχρηματοδότηση των δανειακών του υποχρεώσεων της περιόδου 2011 και 2012. Η διαδικασία ξεκίνησε επίσημα στις αρχές Φεβρουαρίου και βρίσκεται ήδη σε προχωρημένο στάδιο.

Το πλήρες κείμενο της χρηματιστηριακής ανακοίνωσης βρίσκεται στην παρακάτω διεύθυνση:
http://www.forthnet.gr/templates/cor....aspx?p=315925


Πηγή: Forthnet

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...