Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Η απάντηση του Fimotro στο Χρ. Παναγιωτόπουλο

"ΔΕΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΛΙΝΤΣΑΡΟΥΝ Ή ΝΑ ΦΑΜΕ ΓΙΑΟΥΡΤΙΑ"!

Διαβάσαμε σήμερα με έκπληξη τα όσα έγραψε ο Χρ. Παναγιωτόπουλος για το Fimotro και την αγωγή που κατέθεσε αυτός και οι δημοσιογράφοι του Μεγάλου Καναλιού. Επειδή εμείς γράφουμε πολύ πιο λιτά θα του τα εξηγήσουμε εν συντομία:

1. Οι δημοσιογραφικές περγαμηνές αποκτούνται με...  την σκληρή δουλειά και με τα πανεπιστημιακά πτυχία. Δεν αποκτούνται κύριε Παναγιωτόπουλε με την σπέκουλα προς τις ιδιοκτησίες των ΜΜΕ. Ούτε φυσικά με την υπονόμευση του προκατόχου σας για να πάρετε την θέση του, φοβούμενος από την ανασφάλειά σας τώρα την επιστροφή του.

2. Απόδειξη της Ελληνικής παρακμής είναι ο τρόπος που το κανάλι σας στηρίζει σε βαθμό εμετικό την εκάστοτε εξουσία και όχι η ανωνυμία στη bloggoσφαιρα, θέμα το οποίο έχει λυθεί παγκοσμίως από τις αρχές της δεκαετίας του '90.

3. Ο δημοσιογράφος στον οποίο καταθέσατε αγωγή, δεν κρύβετε πίσω από την κουκούλα της ανωνυμίας, διότι πολύ απλά από ΜΜΕ στα οποία εργάζεται σας έχει ασκήσει κατ΄ επανάληψη κριτική με πολύ σκληρούς αλλά πολιτικούς χαρακτηρισμούς για την στάση του Μεγάλου Καναλιού.

4. Ο Χρ. Παναγιωτόπουλος αναφέρεται στην "κουκούλα του υβριστή". Δεν αναφέρεται όμως στην "κουκούλα του κινητού". Σε αυτήν δηλαδή που τηλεφωνούσε σε διευθυντές ΜΜΕ στα οποία εργάζονται bloggers δημοσιογράφοι ώστε να μην του ασκούν κριτική.


5. Ο διευθυντής του Mega αναφέρεται στα "ανώνυμα χτυπήματα", δεν γράφει ούτε μια λέξη όμως για το ότι ποτέ δεν έστειλε επιστολή διαμαρτυρίας, την οποία εμείς θα δημοσιεύαμε ευχαρίστως.

6. Και τέλος κύριε Παναγιωτόπουλε, φυσικά και δεν είμαστε όλοι οι δημοσιογράφοι οι ίδιοι. Εμείς, κύριε Παναγιωτόπουλε κυκλοφορούμε ελεύθερα παντού, δεν κρυβόμαστε στα λαγούμια της δημοσιογραφίας και δεν κινδυνεύουμε να μας λιντσάρουν ή να φάμε γιαούρτια όπως θα μπορούσε να συμβεί με μερικούς... άλλους!...

Fimotro

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...