Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

«Σφήνα» στο Facebook το κοινωνικό δίκτυο Color


Ένας δαιμόνιος επιχειρηματίας, ο Μπιλ Ενγκουγιέν, πρώην διευθυντικό στέλεχος της Apple, ανακοίνωσε ότι ξεκινά μια νέα υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης, με την ονομασία Color (Χρώμα), με στόχο να «ρίξει το γάντι» στο Facebook και ταυτόχρονα να επεκτείνει την ιδέα του Twitter σε νέους χώρους, ιδίως στην αυτόματη ανταλλαγή φωτογραφιών και βίντεο. Η ιδιαιτερότητα του, υπό δημιουργία, δικτύου είναι ότι θα πηγαίνει πέρα από τους προσωπικούς ηλεκτρονικούς υπολογιστές και θα βασίζεται στην κινητή τηλεφωνία.

Το Color, προς το παρόν, είναι μια δωρεάν εφαρμογή για «έξυπνα» κινητά τηλέφωνα iPhone και Android, η οποία επιτρέπει στους χρήστες που βρίσκονται σε κοντινή περιοχή, να βγάζουν και να ανταλλάσσουν φωτογραφίες, βίντεο και κείμενα, ταυτόχρονα, σε πολλαπλά κινητά τηλέφωνα και σε πραγματικό χρόνο, σύμφωνα με τα πρακτορεία Ρόιτερ και Γαλλικό. Έτσι, ο ένας θα μπορεί να βλέπει άμεσα τις φωτογραφίες ή τα βίντεο του άλλου, για παράδειγμα σε μια εκδήλωση (π.χ. συναυλία), εκμεταλλευόμενος την καλύτερη δυνατή οπτική γωνία που μπορεί να έχει κάποιος άλλος συνδεδεμένος χρήστης.

Καθώς η ανταλλαγή βίντεο και φωτογραφιών αποτελεί μια από τις δημοφιλείς δραστηριότητες στο Facebook, οι δημιουργοί της νέας κοινωνικής «κοινότητας» του Color ελπίζουν να δημιουργήσουν ένα διαφορετικό είδος ενός συνεχώς εν κινήσει και μετά-υπολογιστικού κοινωνικού δικτύου, απομακρύνοντας όλο και περισσότερο τους ανθρώπους από τη σχέση τους με τον κομπιούτερ τους.
«Αυτή η μετάβαση σε ένα μετα-PC κόσμο πρόκειται να αποτελέσει μια τεράστια θεμελιώδη μεταστροφή, καθώς μοιραζόμαστε όλο και περισσότερες πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο», δήλωσε ο Ενγκογιέν, ο οποίος έχει ήδη αντλήσει περίπου 41 εκατ. δολάρια από επενδυτικές εταιρίες της Σίλικον Βάλεϊ της Καλιφόρνιας, για να χρηματοδοτήσει το φιλόδοξο εγχείρημά του.

Αντίθετα με το Facebook, που δημιουργεί ένα κολοσσιαίο δίκτυο απομακρυσμένων μεταξύ τους φίλων και συγγενών, στόχος του Color είναι να δημιουργήσει ένα σύστημα που θα μεταδίδει ξανά το χαμένο αίσθημα μιας μικρής επαρχιακής πόλης, επιτρέποντας στους ανθρώπους να πλησιάσουν αυτούς που γεωγραφικά βρίσκονται πιο κοντά τους και να μοιραστούν μαζί τους ψηφιακό υλικό.


Το Color είναι μια δωρεάν υπηρεσία που δεν απαιτεί ονόματα χρήστη και κωδικούς, ούτε συλλέγει προσωπικά δεδομένα, όμως ο Ενγκογιέν ελπίζει να «γεννήσει» έσοδα μέσω διαφημίσεων και άλλων υπηρεσιών μάρκετινγκ που θα πουλάει σε εταιρίες. «Οι άνθρωποι αρχίζουν να συνειδητοποιούν ότι, με συσκευές όπως το iPhone, μπορεί κανείς να κάνει πράγματα σε ένα κοινωνικό, δίκτυο που δεν θα μπορούσε ποτέ να κάνει με ένα υπολογιστή», δήλωσε ο επενδυτής Μάικ Κρούπκα της Bain Capital Ventures, που στηρίζει χρηματοδοτικά την ανάπτυξη του Color.

Το Color είναι η όγδοη επιχείρηση που δημιουργεί ο Ενγκογιέν, καθώς έχει δημιουργήσει (και στην πορεία πουλήσει με μεγάλο κέρδος) αρκετές καινοτομικές εταιρίες, όπως τις Lala, Seven, Onebox κ.α..

Πηγή : Πρώτο Θέμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...