Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Με “άδειες τσέπες” τα ΜΜΕ


Δοκιμάζεται ο τομέας της ενημέρωσης και επικοινωνίας, όπως αποδεικνύουν  τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής το τελευταίο τρίμηνο του 2010.

Μείωση 13,6% παρουσίασε ο δείκτης κύκλου εργασιών στην παραγωγή κινηματογραφικών ταινιών, βίντεο και τηλεοπτικών προγραμμάτων, ηχογραφήσεις και μουσικές εκδόσεις σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του δ΄ τριμήνου 2009, έναντι αύξησης 16,8% που σημειώθηκε κατά τη σύγκριση της αντίστοιχης περιόδου του 2009 προς το 2008.


Μείωση 15,8% σημείωσε ο δείκτης κύκλου εργασιών στις δραστηριότητες προγραμματισμού και ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του δ΄ τριμήνου 2009, έναντι αύξησης 6,7% που σημειώθηκε κατά τη σύγκριση της αντίστοιχης περιόδου του 2009 προς το 2008.
(newsbomb)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...