Με μείωση έως και 37% σε σχέση με πέρυσι "τρέχει" η διαφημιστική δαπάνη στους τηλεοπτικούς σταθμούς το πρώτο δεκαήμερο του Μαρτίου.
Η συνεχιζόμενη πτώση των διαφημιστικών εσόδων προμηνύει δυσοίωνες εξελίξεις στα κανάλια, που όπως και οι υπόλοιποι κλάδοι, στρέφουν το βλέμμα με αγωνία στη Σύνοδο Κορυφής της 25ης Μαρτίου.
Η συνεχιζόμενη πτώση των διαφημιστικών εσόδων προμηνύει δυσοίωνες εξελίξεις στα κανάλια, που όπως και οι υπόλοιποι κλάδοι, στρέφουν το βλέμμα με αγωνία στη Σύνοδο Κορυφής της 25ης Μαρτίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου