Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Μειώνονται οι διαφημιστικές δαπάνες

Με μείωση έως και 37% σε σχέση με πέρυσι "τρέχει" η διαφημιστική δαπάνη στους τηλεοπτικούς σταθμούς το πρώτο δεκαήμερο του Μαρτίου.

Η συνεχιζόμενη πτώση των διαφημιστικών εσόδων προμηνύει δυσοίωνες εξελίξεις στα κανάλια, που όπως και οι υπόλοιποι κλάδοι, στρέφουν το βλέμμα με αγωνία στη Σύνοδο Κορυφής της 25ης Μαρτίου.


Από τα αποτελέσματα της Συνόδου θα κριθεί και η περαιτέρω στάση των μεγάλων πελατών των διαφημιστικών εταιριών.

ΠΗΓΗ: Realnews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...