Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

2010: Αύξηση online διαφήμισης


Στα 62 εκατ. ευρώ ανήλθε το ποσό της δαπάνης στο online display advertising στην Ελλάδα για το 2010.
Όπως ανακοίνωσε το IAB Hellas, σε μια χρονιά όπου ο κλάδος της επικοινωνίας διέρχεται κρίση, ο κλάδος της ψηφιακής διαφήμισης συνεχίζει να βρίσκεται σε τροχιά ανάπτυξης.
Πρώτος σε διαφημιστική δαπάνη εμφανίζεται ο κλάδος των
Χρηματοοικονομικών με 12,7 εκατ. ευρώ, και ποσοστό 20,5% επί της συνολικής δαπάνης, ακολουθούμενος από τον κλάδο των Τηλεπικοινωνιών, με 10,1 εκατ. ευρώ και ποσοστό 16,2%, των Καταναλωτικών Αγαθών με 8,4 εκατ. ευρώ και ποσοστό 13,6%. Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν το Retail με 5,8 εκατ. ευρώ και ποσοστό 9,4% και η Ψυχαγωγία με 5,3 εκατ. ευρώ και ποσοστό 8,6%.

Πηγή:Naftemporiki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...