Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

Σάρωσε διαφημιστικά το 2010 το American Idol

Τα υψηλότερα διαφημιστικά έσοδα από οποιοδήποτε άλλο αμερικανικό τηλεοπτικό πρόγραμμα είχε το American Idol το 2010, σύμφωνα με έρευνα του περιοδικού Forbes. Το τραγουδιστικό σόου απέφερε γύρω στα 7,1 εκατ. δολάρια κάθε μισάωρο κατά τη διάρκεια των τελευταίων επεισοδίων. Αρκετά πιο πίσω στη δεύτερη θέση βρέθηκε το πρώην κωμικό σόου του Charlie Sheen, Two and A Half Men, με 2,9 εκατ. δολάρια. Ακολούθησαν: Desperate Housewives με 2.74 εκατ. δολάρια, Grey's Anatomy - Dancing With The Stars με 2.67 εκατ. δολάρια, Lost με 2.6 εκατ. δολάρια. Οι εισπράξεις πάντως για το American Idol το 2010 ήταν κάτω 1 εκατ. δολάρια συγκριτικά με πέρυσι.http://www.enimerosi24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...