Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Ξεκινάει στις 18 το Billboard.com.gr


Στις 18 Mαρτίου το Billboard Greece θα βρίσκεται live στο internet και σε πλήρη λειτουργία. Στη διεύθυνση www.billboard.com.gr θα βρείτε ένα ολοκληρωμένο μουσικό, ηλεκτρονικό περιοδικό που θα καλύπτει την εγχώρια και διεθνή μουσική επικαιρότητα.

Το Billboard Greece αποτελεί την ελληνική έκδοση του αμερικάνικου Billboard, ενός από τους μεγαλύτερους μουσικούς τίτλους παγκόσμια. Δεν θα αποτελεί φυσικά το Billboard Greece μία... μετάφραση του αμερικάνικου, αλλά ένα αυτόνομο, ολοκληρωμένο, μουσικό περιοδικό. Σε άμεση συνεργασία βέβαια με το αμερικάνικο Billboard διαθέτοντας αποκλειστική πρόσβαση σε όλο το δημοσιογραφικό υλικό του (κείμενα, βίντεο, μουσική, συνεντεύξεις, πρώτες μεταδόσεις κτλ) πριν ακόμα δημοσιευτεί.

Το Billboard Greece δεν θα έχει στεγανά και περιορισμούς στο μουσικό του προσανατολισμό. Το ρεπερτόριό του θα αφορά και την ελληνική και την διεθνή μουσική σκηνή και θα επεκτείνεται σε όλα, ανεξαιρέτως, τα είδη μουσικής.


Τί θα περιέχει στην ύλη του;

Συνεντεύξειςκαλλιτεχνών -"γραπτές" αλλά και σε βίντεο - αποκλειστικές  μεταδόσεις τραγουδιών,  reviews συναυλιών σε real time, δισκοκριτικές, αφιερώματα και δίπλα σ’αυτά την πιο ενημερωμένη ατζένταγια όλες τις μουσικές εκδηλώσεις της πόλης.

Από το
billboard.com.gr δεν θα λείπουν φυσικά τα δύο βασικά επίσημα αμερικάνικα charts, το "Billboard 200" και το "Hot 100".

Το Billboard Greece όμως θα είναι ένα εξωστρεφές περιοδικό. Και δεν αναφερόμαστε μόνο στην ούτως ή άλλως διαδραστικότητα που προσφέρει το internet.

Θα διοργανώνει πρωτότυπα μουσικά events στην πόλη, θα συναντάει τους fans του στα πιο δημοφιλή στέκια, θα υποστηρίζει τις πιο δυναμικές συναυλίες και φεστιβάλ της πόλης αλλά και όλης της Ελλάδας.

Σύμβουλος έκδοσης στο Billboard Greece είναι ο Γιάννης Πετρίδης, με τη Μαρία Μαρκουλή και τον Δημήτρη Κανελλόπουλο δίπλα του. Τη δημοσιογραφική ομάδα του απαρτίζουν μερικά από τα πιο γνωστά ονόματα του μουσικού ρεπορτάζ.

Η μουσική ενημέρωση θα είναι άμεση και, πάντοτε, έγκυρη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...