Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

Το spec της WIND no 2

Φαίνεται ότι η WIND έχει καταλήξει σε δυο media agencies προκειμένου να καταλήξει το μεγαλύτερο media spec του 2011 .Και οι δυο ελληνικές κατά πληροφορίες η μία μεγάλη έκπληξη όπως έγραψα και νωρίτερα .Σε αναμονή λοιπόν .Ταυτόχρονα πληροφορίες μου αναφέρουν ότι το δημιουργικό κομμάτι βρίσκεται σε εκκρεμότητα και εφαρμόζεται μια διαδικασία που εμένα μου φαίνεται απαράδεκτη. Πιο συγκεκριμένα για κάθε δημιουργική εργασία briefάρονται όλες οι ενδιαφερόμενες διαφημιστικές προκειμένου να διαγωνιστούν στο συγκεκριμένο έργο. Οι εποχές είναι δύσκολες αλλά υπάρχουν και πρακτικές που λέγονται corporate ethics. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...