Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

Mega υψηλών επιδόσεων

«Κορυφή» έπιασε βάσει και των στοιχείων τηλεθέασης το πρόγραμμα του Μεγάλου Καναλιού για τον μήνα Ιανουάριο.

Τόσο στο σύνολο του κοινού, όσο και στα κοινά ηλικίας 15-44 ετών, τα ποσοστά είναι ιδιαίτερα υψηλά, αφού φθάνουν στο 21,1% για την πρώτη περίπτωση και στο 19,4% για τα λεγόμενα δυναμικά κοινά. Το κανάλι εμφανίζεται πρώτο και στη ζώνη prime time και με διαφορά 8 μονάδων να το χωρίζουν από τον δεύτερο σταθμό.

Όπως προκύπτει από τους πίνακες τηλεθέασης, ειδικά στη ζώνη prime time, το Μεγάλο Κανάλι, φέτος ειδικά παρουσιάζει σημαντική αύξηση, σε σύγκριση με την περσινή σεζόν και κατά 5,6 μονάδες στο σύνολο του πληθυσμού. Στα δε κοινά 15-44 η αύξηση αυτή είναι της τάξεως των 4,3 μονάδων. Tα ελληνικά του σίριαλ, σημείωσαν υψηλά ποσοστά τηλεθέασης, διαμορφώνοντας τον μέσο όρο της αντίστοιχης ζώνης του σταθμού στο 37,2%.

Ανάλογη εικόνα παρουσίασε και το σύνολο των προγραμμάτων του καναλιού, με μέσο όρο που φθάνει το 30,8%. Εννοείται ότι το κανάλι «τρίβει τα χέρια του» από τις επιδόσεις του «Πρωινού Mou» με τη Φαίη Σκορδά και το Γιώργο Λιάγκα. Από την αρχή της σεζόν, η εκπομπή βρίσκεται στην πρώτη θέση με ποσοστό 23,3% στο σύνολο και 27,2% στα αγαπημένα κοινά των διαφημιστών. Όσο για την απογευματινή ζώνη; Ας είν’ καλά τα «Μυστικά της Εδέμ» με καθημερινές τηλεθεάσεις άνω του 40% και φυσικά ας είν’ καλά κι η «Πάττυ» που έχει «σκλαβώσει» πιτσιρίκια και νεαρόκοσμο!

ΠΗΓΗ: www.golema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...