Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

Google Art Project: Επίσκεψη στα μεγαλύτερα μουσεία του κόσμου


Online βρίσκεται εδώ και δυο μέρες το Art Project της Google. Πρόκειται για τη συνεργασία της εταιρείας με ορισμένα από τα πιο φημισμένα μουσεία τέχνης τους κόσμου. Στόχος αυτής της συνεργασίας είναι να δοθεί η δυνατότητα στους χρήστες του διαδικτύου να «επισκεφτούν» μερικά από τα μεγαλύτερα μουσεία του κόσμου και να δουν περισσότερα από χίλια έργα τέχνης με εξαιρετική λεπτομέρεια στο διαδίκτυο.
Η Google επισκέφτηκε 17 μουσεία τέχνης συγκεντρώνοντας μερικά από
τα γνωστότερα έργα τέχνης από τουλάχιστον 486 καλλιτέχνες. Έργα, από τη Γέννηση της Αφροδίτης του Botticelli, τα μεταϊμπρεσιονιστικά έργα βυζαντινής εικονογραφίας του Cezanne, τις οροφές των
Βερσαλλιών ως τη συλλογή Whistlers και έργα του Rembrandt ανά την υφήλιο παρατίθενται σε φωτογραφίες εξαιρετικά υψηλής ανάλυσης. Επιπλέον η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα πανοραμικής περιήγησης σε συγκεκριμένες γκαλερί, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία Street View εσωτερικού χώρου. Φυσικά, όποιος χρήστης το επιθυμεί με ένα απλό κλικ μπορεί μέσω συγκεκριμένων επιλογών να μάθουν περισσότερα για κάθε έργο χωριστά ή το δημιουργό του ή ακόμη και να ανακαλύψουν περισσότερα έργα του.
Το κάθε μουσείο επέλεξε από ένα έργο τέχνης προκειμένου αυτό να φωτογραφηθεί μέσω της τεχνολογίας super high resolution ή «gigapixel» με εξαιρετική λεπτομέρεια ώστε να μπορεί ο θεατής να δει λεπτομέρειες που είναι δύσκολο να δει κανείς με γυμνό μάτι ακόμη κι αν έχει μπροστά του το ίδιο το έργο, όπως για παράδειγμα το μικροσκοπικό χαρτί με τους λατινικούς στίχους στο έργο του Hans Holbein του Νεότερου The Merchant Georg Gisze. Επιπλέον, οι «επισκέπτες» έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν μια δική τους συλλογή με έργα τέχνης, καθώς η επιλογή «Create your own collection» τους δίνει την ευκαιρία να «σώσουν» τις φωτογραφίες που προτιμούν.
«Τα τελευταία 20 χρόνια ο κόσμος της τέχνης έχει μετατραπεί και εκδημοκρατιστεί. Είμαστε ενθουσιασμένοι που είχαμε τη δυνατότητα να συνεργαστούμε με κορυφαία μουσεία σε πολλές χώρες, προσφέροντάς τους υπηρεσίες τεχνολογίας αιχμής. Ελπίζουμε ότι αυτό θα αποτελέσει έμπνευση για ακόμη περισσότερους ανθρώπους να μπουν και να εξερευνήσουν την τέχνη σε νέα επίπεδα λεπτομέρειας» δήλωσε εκ μέρους της Google, ο προγραμματιστής Nelson Mattos.
Το Metropolitan Museum of Art και το MoMA της Νέας Υόρκης,το Thyssen – Bornemisza της Μαδρίτης, η National Gallery και το Tate Museum του Λονδίνου, οι Βερσαλλίες στη Γαλλία και το μουσείο Van Gogh στο Άμστερνταμ είναι μερικοί μόνο από τους χώρους που οι χρήστες του διαδικτύου μπορούν να «επισκεφτούν».



www.tvxs.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...