Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

Creta Farm: Πρόσληψη CEO για τη θυγατρική στις ΗΠΑ

Την πρόσληψη του κ. Tim Roush στην θέση του Chief Executive Officer (CEO) της Αμερικανικής θυγατρικής της ανακοίνωσε η Creta Farm προχωρώντας με ταχύ ρυθμό στην υλοποίηση του νέου business plan που κατήρτισε έχοντας εξαγοράσει το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της εταιρείας Creta Farms USA LLC τον Οκτώβριο 2010.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωψση, ο κ. Tim Roush, 50, έρχεται στην εταιρεία μας έχοντας μία ευρεία και αποδεδειγμένη εμπειρία στο χώρο του management και του marketing. Πριν δεχθεί την πρόταση μας, ο Tim ήταν, επί πέντε έτη, ο CEO του lunch & dinner business unit της Sara Lee, leader στην αγορά των hot dogs και λουκάνικων της Αμερικής με ετήσιες πωλήσεις 2 δις. Δολλαρίων περίπου. Ο κ. Roush πρωταγωνίστησε στην αγορά αυτή αναδεικνύοντας τα προϊόντα της Sara Lee Hillshire Farm & Ball Park στα πρώτα σε προτίμηση προϊόντα στην συνείδηση του Αμερικανού καταναλωτή.

Ο κ. Tim Roush είπε "με τα προϊόντα που συνδυάζουν την νόστιμη γεύση και την υγεινή διατροφή να κερδίζουν συνεχώς έδαφος στην Αμερική, η Creta Farms είναι απολύτως έτοιμη να προσφέρει στον Αμερικανό καταναλωτή τα ιδανικά προϊόντα που καλύπτουν πλήρως αυτό το δίπτυχο προϋποθέσεων. Στόχος μας είναι η Creta Farms USA να καθιερωθεί ως μία από τις σημαντικές εταιρείες του χώρου στα επόμενα 3 χρόνια". 



Ο κ. Κωνσταντίνος Δομαζάκης, Αντιπρόεδρος και CEO του Ομίλου είπε "Ο Tim επιλέχθηκε για την αποδεδειγμένη ικανότητα του, βάσει του track record του, να αναπτύσει τις επιχειρήσεις που αναλαμβάνει. Αυτό το έκανε πριν για τη Sara Lee, εκτοξεύοντας τα προϊόντα της στην πρώτη θέση της αγοράς της Αμερικής, και το ίδιο θα κάνει τώρα με τα προϊόντα της Creta Farms USA. Είναι η κατάλληλη μεταγραφή την κατάλληλη στιγμή".

Συνεχίζοντας, ο κ. Δομαζάκης τόνισε ότι "έχουμε απόλυτα συνειδητοποιήσει ότι πρέπει να έχουμε τους καλύτερους managers για να πετύχουμε τους στόχους μας. Αυτό κάναμε για όλες τις εταιρείες μας και τώρα το πραγματοποιούμε και στην Αμερική. Ο Tim θα πλαισιωθεί άμεσα από στελέχη πωλήσεων και marketing ανάλογου βεληνεκούς - είμαστε ήδη σε προχωρημένες συζητήσεις για να κλείσουμε- ώστε η επίτευξη του Business plan να είναι εξασφαλισμένη".isotimia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...