Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011

Στην Unilever οι μάρκες παγωτού της ΕΒΓΑ


Σε συνέχεια της θετικής γνωμοδότησης της Επιτροπής Ανταγωνισμού, στις 13 Ιανουαρίου, η Unilever και η ΕΒΓΑ προχώρησαν στην υπογραφή της συμφωνίας, βάσει της οποίας η Unilever αποκτά τις μάρκες παγωτού της ΕΒΓΑ καθώς επίσης και το δίκτυο διανομής τους.

Όπως είχε ανακοινωθεί, η ΕΒΓΑ διατηρεί τις παραγωγικές εγκαταστάσεις και το κέντρο αποθήκευσής της και θα παράγει τόσο τα υπάρχοντα παγωτά ΕΒΓΑ, καθώς και ορισμένα παγωτά της Unilever για την εγχώριο αγορά και το εξωτερικό.

Μέσα από τη στρατηγική αυτή συνεργασία, εμπλουτίζεται σημαντικά το χαρτοφυλάκιο των παγωτών της Unilever στην χώρα μας, φέρνοντας το παγωτό ακόμη πιο κοντά στον Έλληνα καταναλωτή μέσα από τη διεύρυνση του δικτύου διανομής και την ενίσχυση της καινοτομίας.

Ο Πρόεδρος της ΕΛΑΪΣ-UNILEVER HELLAS, κ. Σπύρος Δεσύλλας ανέφερε χαρακτηριστικά: «Η συμφωνία αυτή μας γεμίζει αισιοδοξία μιας και αποτελεί ένα ακόμη παράδειγμα της δέσμευσης της Unilever να επενδύει με συνέπεια στην ελληνική αγορά παρά τις δυσμενείς οικονομικές συνθήκες στη χώρα μας».isotimia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...