Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

Πολιορκημένη από παντού η Microsoft

 
Τα Windows χάνουν έδαφος από τα λειτουργικά της Apple και το Android
 
Η μετοχή της Microsoft υποχώρησε τις τελευταίες ημέρες στην Wall Street, έπειτα από μια έκθεση που δείχνει πτώση των εσόδων των Windows και η οποία εγείρει ανησυχίες σχετικά με τη ζήτηση για το λειτουργικό σύστημα.

Οι πωλήσεις των Windows  έφτασαν τα 5,05 δισεκατομμύρια δολάρια, επίπεδο χαμηλότερο από το στόχο των 5,2 δισεκατομμυρίων που έχει προκύψει ως μέσος όρος των προβλέψεων των οικονομικών αναλυτών του Bloomberg.

Η εξέλιξη φαίνεται ότι δείχνει πως η Microsoft αρχίζει να χάνει σε πωλήσεις, καθώς οι πελάτες επιλέγουν τις ανταγωνιστικές συσκευές, όπως το iPad  της Apple ή τους υπολογιστές Macintosh, και όχι ένα νέο, βασιζόμενο σε Windows, μηχάνημα.  

Η Apple έκανε πωλήσεις 7,33 εκατομμυρίων iPad το τελευταίο τρίμηνο, καθώς και 4,13 εκατομμύρια υπολογιστές Mac. Το μερίδιο της Apple στις ΗΠΑ αυξήθηκε σε 8,7 τοις εκατό κατά το τρίμηνο Δεκεμβρίου, από 7,2 τοις εκατό το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών IDC.

Για να ανταπεξέλθει στις πωλήσεις των ταμπλετών, η Microsoft ανέφερε πως αυτόν τον μήνα θα προχωρήσει στην επόμενη έκδοση των Windows που θα τρέχει με τεχνολογία chip της ARM Holdings. Στόχος είναι η δημιουργία μικρότερων, πιο λεπτών tablets βασισμένων σε Windows, με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής της μπαταρίας.

Για την αντιμετώπιση, άλλωστε, των απωλειών του μεριδίου αγοράς από την Apple και το Android της Google, η Microsoft κυκλοφόρησε ανανεωμένο λογισμικό για κινητά τηλέφωνα – το Windows Phone 7 - κατά τη διάρκεια του τριμήνου. Η εταιρεία ανακοίνωσε πως αυτή την εβδομάδα θα αποστείλει 2 εκατομμύρια άδειες χρήσης του λογισμικού σε κινητά τηλέφωνα, ένας αριθμός που σύμφωνα με τους αναλυτές είναι αρκετά απογοητευτικός!

Τα αποτελέσματα των Windows ανέτρεψαν και την αίσθηση πως η Microsoft είναι η εταιρεία που κυρίως επωφελείται από την αύξηση της ζήτησης για συσκευές gaming και από πώληση προϊόντων που απευθύνονται σε επιχειρήσεις.  
(protothema online)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...