Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011

Σε αναζήτηση ακροαματικότητας ο ΒΗΜΑ FM


Σε νέο κύκλο αλλαγών προχωρά ο ΒΗΜΑ FM, ο ραδιοσταθμός του ΔΟΛ ο οποίος, ύστερα από ένα χρόνο λειτουργίας, συνεχίζει να αναζητά τον τρόπο για να αυξήσει το ποσοστό ακροαματικότητάς του.
Ο ραδιοσταθμός, σύμφωνα με τα στοιχεία της Focus, συγκεντρώνει ακροαματικότητα μεταξύ 1,1% και 1,5%, απέχοντας αρκετά από τον αμέσως επόμενο που προηγείται.
Όπως λέγεται στο τραπέζι έχουν πέσει αρκετά σενάρια, τα οποία περιλαμβάνουν εκτός από διοικητικές αλλαγές, μέχρι και αλλαγή προφίλ, αν και αυτό σηκώνει μεγάλη συζήτηση.
Ναυτεμπορική

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...