Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

Αλλαγές στο Facebook μετά το σάλο με τα προσωπικά δεδομένα

Μεγάλη αναστάτωση προκάλεσε η δημοσίευση του γεγονότος πως το Facebook μοιράζει σε εταιρίες που δημιουργούν εφαρμογές τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών του (όπως τις διευθύνσεις και τους αριθμούς κινητών τηλεφώνων).
Η ιδιοκτήτρια εταιρία αναγκάστηκε να οπισθοχωρήσει και να ανακοινώσει πως σταμάτησε να προσφέρει αυτό το χαρακτηριστικό, τουλάχιστον
προσωρινά.
Ο απώτερος σκοπός της διάθεσης των πληροφοριών είναι να δημιουργηθούν υπηρεσίες και παιχνίδια που θα προσαρμόζονται πιο καλά στα δεδομένα κάθε χρήστη με λογαριασμό στο Facebook.
Η υπόθεση αναμένεται να έχει αρκετά επεισόδια, τα οποία παρακολουθούμε από κοντά.
Πηγή:  nooz.gr
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...