Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

Νέοι διαφημιστικοί τιμοκατάλογοι για την ΕΡΤ


Νέα διαφημιστικά τιμολόγια υιοθετεί η ΕΡΤ από τον τρέχοντα μήνα ενώ δηλώνει ανοικτή για Διαφημίσεις και Χορηγίες μέσω διαφημιστικών εταιρειών αλλά και για απευθείας διαπραγματεύσεις διαφημιζομένων για την προβολή στην ΕΤ1 και τη ΝΕΤ. Ολα αυτά βέβαια μέχρι και το τέλος του 2012 οπότε η κυβέρνηση σκοπεύει να αποσύρει τον διαφημιστικό χρόνο από τα προγράμματα της δημόσιας τηλεόρασης.

Εως τότε, εκτός από τις πληρωμένες διαφημιστικές ταινίες που θα κοστίζουν από 0,50 λεπτά έως και 500 ευρώ, θα μπορούν, επίσης, να προβάλλονται από την ΕΡΤ, σύμφωνα με απόφαση που υπέγραψε ο νέος διευθύνων σύμβουλος Λ. Ταγματάρχης: α) τα ΜΜΕ κατόπιν συμφωνίας για αμοιβαία διαφήμιση, β) τα βιβλία και οι δισκογραφικές εταιρείες και τα ΜΜΕ και γ) τα διαφημιστικά μηνύματα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, του Κρατικού Θεάτρου Β. Ελλάδος και της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.



Κόστος 
Οι τιμοκατάλογοι της ΕΡΤ είναι τρεις ενώ το κόστος του διαφημιστικού δευτερολέπτου κυμαίνεται από 0,50 λεπτά έως 485 ευρώ. Ειδικά για το πρόγραμμα της ERT WORLD το κόστος του διαφημιστικού δευτερολέπτου ορίζεται σε 3,20 ευρώ. Κατά τα άλλα:
Στην περίπτωση μεσολάβησης διαφημιστικής εταιρείας χορηγείται έκπτωση 20%.
Στην περίπτωση εξόφλησης με μετρητά χορηγείται έκπτωση 3%.
Στην περίπτωση διαφημιστικών μηνυμάτων εκδοτικών εταιρειών χορηγείται έκπτωση 50%.
Στην περίπτωση διαφημιστικών μηνυμάτων ΜΜΕ στα πλαίσια συμφωνιών αμοιβαίας διαφήμισης η τιμή των 3,20 ευρώ μειώνεται κατά 80%.
Οι παραπάνω τιμές επιβαρύνονται με ΦΠΑ 23%.
Διευκρινίζεται ότι σε μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις και αναμεταδόσεις ποδοσφαιρικών αγώνων μεγάλου ενδιαφέροντος δεν ισχύει ο Τιμοκατάλογος Νο 3 και Νο 2 αλλά προφανώς η ελεύθερη διαπραγμάτευση.
 
(imerisia online)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...