Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

Πτώση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα

Η ανεργία και η παρατεταμένη οικονομική ύφεση επηρεάζουν την παγκόσμια Καταναλωτική Εμπιστοσύνη, σύμφωνα με μελέτη της Nielsen αφού ο Δείκτης έπεσε σε 25 από τις 52 χώρες της έρευνας, ενώ στην Ελλάδα σημειώθηκε μία από τις μεγαλύτερες πτώσεις, οδηγώντας τη χώρα στο χαμηλότερο ιστορικά ποσοστό της. Ένας στους τέσσερις Έλληνες δηλώνει πως δεν του περισσεύουν καθόλου χρήματα.

Αναλυτικότερα, η παγκόσμια Καταναλωτική Εμπιστοσύνη το 4ο τρίμηνο του 2010 έπεσε σε 25 από τις 52 χώρες της έρευνας, καθώς οι ελπίδες εξόδου από την οικονομική κρίση εξανεμίστηκαν στα τέλη του περασμένου έτους.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της τελευταίας έρευνας Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης της Nielsen, ο παγκόσμιος δείκτης μπορεί να έμεινε αμετακίνητος στις 90 μονάδες, αλλά έπεσε 2 μονάδες σε σχέση με το ξεκίνημα του έτους (1ο τρίμηνο) και επιπλέον υπήρξε πτώση στις μισές χώρες του δείγματος σε σχέση με το περασμένο τρίμηνο.
Η κλιμακούμενη ανησυχία για την ανεργία, η έλλειψη νέων επενδύσεων και εργασιών και η αύξηση των τιμών στα τρόφιμα και στο ηλεκτρικό δημιουργούν ένα δυσοίωνο κλίμα παγκοσμίως.
«Οι καταναλωτές σε ολόκληρο σχεδόν τον κόσμο ήταν πιο απαισιόδοξοι στο κλείσιμο του 2010 σε σχέση με το ξεκίνημα του. Η οικονομική σταθερότητα παραμένει εύθραυστη και τα σημάδια δείχνουν πως η οριστική έξοδος από την κρίση παραμένει ακόμα αρκετά μακριά», δήλωσε η Ματίνα Μπάδα, Περιφερειακή Διευθύντρια Νοτιοανατολικής Ευρώπης. «Η παρατεταμένη οικονομική ύφεση έχει επηρεάσει τους περισσότερους κλάδους και έχει δημιουργήσει νέα δεδομένα στις παγκόσμιες αγορές».
tvxs
tv0

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...