Ιστότοπο υπηρεσιών ενημέρωσης δημιούργησαν από κοινού οι εφημερίδες New York Times Co., Washington Post Co., και Gannett Co, σε μια προσπάθεια να εξοικειώσουν τους χρήστες με την καταβολή συνδρομής για τη διαδικτυακή ενημέρωσή τους.
Η νέα διαδικτυακή τοποθεσία ονομάζεται «Ongo» ( www.ongo.com ) και έχει χρηματοδοτηθεί με 12 εκατ. δολάρια από τους εκδότες των τριών εταιρειών με στόχο να παρέχει ενημέρωση στους χρήστες από ένα ευρύ φάσμα πηγών με ελάχιστη συνδρομή τα 7 δολάρια μηνιαίως.
Το βασικό πρόγραμμα συνδρομής περιλαμβάνει άρθρα από Associated Press, Washington Post και USA Today, καθώς και επιλεγμένα άρθρα από τους New York Times και τους Financial Times της Pearson PLC. Σε αυτόν τον βασικό κορμό, οι συνδρομητές μπορούν να προσθέσουν και άλλες πηγές, όπως τη Guardian και το Detroit Free Press, έναντι 99 σεντ για καθεμία.
Πολλές εφημερίδες ανά τον κόσμο πειραματίζονται με μοντέλα συνδρομητικής ενημέρωσης μέσω διαδικτύου προκειμένου να ενισχύσουν τα έσοδά τους που μέχρι σήμερα προέρχονται αποκλειστικά από τις διαφημίσεις. Οι δαπάνες για διαφήμιση στα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, όμως, αντιστοιχούν μόλις στο 9% των συνολικών διαφημιστικών δαπανών, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Ένωσης Εφημερίδων της Αμερικής.
Το πρώτο τρίμηνο του έτους οι New York Times σχεδιάζουν να εφαρμόσουν ένα συνδρομητικό σύστημα που θα ζητά από το χρήστη να καταβάλλει ένα τίμημα μετά από ένα συγκεκριμένο αριθμό άρθρων που θα έχει διαβάσει στον ιστότοπο.
(nafteboriki.gr)
Η νέα διαδικτυακή τοποθεσία ονομάζεται «Ongo» ( www.ongo.com ) και έχει χρηματοδοτηθεί με 12 εκατ. δολάρια από τους εκδότες των τριών εταιρειών με στόχο να παρέχει ενημέρωση στους χρήστες από ένα ευρύ φάσμα πηγών με ελάχιστη συνδρομή τα 7 δολάρια μηνιαίως.
Το βασικό πρόγραμμα συνδρομής περιλαμβάνει άρθρα από Associated Press, Washington Post και USA Today, καθώς και επιλεγμένα άρθρα από τους New York Times και τους Financial Times της Pearson PLC. Σε αυτόν τον βασικό κορμό, οι συνδρομητές μπορούν να προσθέσουν και άλλες πηγές, όπως τη Guardian και το Detroit Free Press, έναντι 99 σεντ για καθεμία.
Πολλές εφημερίδες ανά τον κόσμο πειραματίζονται με μοντέλα συνδρομητικής ενημέρωσης μέσω διαδικτύου προκειμένου να ενισχύσουν τα έσοδά τους που μέχρι σήμερα προέρχονται αποκλειστικά από τις διαφημίσεις. Οι δαπάνες για διαφήμιση στα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, όμως, αντιστοιχούν μόλις στο 9% των συνολικών διαφημιστικών δαπανών, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Ένωσης Εφημερίδων της Αμερικής.
Το πρώτο τρίμηνο του έτους οι New York Times σχεδιάζουν να εφαρμόσουν ένα συνδρομητικό σύστημα που θα ζητά από το χρήστη να καταβάλλει ένα τίμημα μετά από ένα συγκεκριμένο αριθμό άρθρων που θα έχει διαβάσει στον ιστότοπο.
(nafteboriki.gr)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου