Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

Η Έλλη ήθελε στην πρεμιέρα τον Γιώργο!

ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΜΑΡΙΝΟΣ-statesmen

Αν πιστέψουμε το σχετικό διαφημιστικό μήνυμα, «οι ειδήσεις επιστρέφουν στην ΕΡΤ». Από αύριο, οπότε και η Έλλη Στάη κάνει πρεμιέρα στην παρουσίαση του κεντρικού δελτίου ειδήσεων της ΝΕΤ, το Ραδιομέγαρο θα χορεύει στους ρυθμούς της κορυφαίας άνκοργουμαν, η οποία καλείται να κερδίσει ένα δύσκολο στοίχημα: Να αποσπάσει κοινό τηλεθεατών από την ιδιωτική τηλεόραση, και να τους κεντρίσει το ενδιαφέρον σε τέτοιο βαθμό, ώστε να γίνουν μόνιμοι θαμώνες του κεντρικού δελτίουειδήσεων της ΝΕΤ. Εξέλιξη που φυσικά θα βοηθήσει την ΕΡΤ να βελτιώσει τη θεαματικότητά της, και ταυτόχρονα να πολλαπλασιάσει την αξιοπιστία της.
Ο τελευταίες πινελιές για την πρεμιέρα έχουν ήδη μπει στο κάδρο, σύμφωνα ωστόσο με πληροφορίες του «Statesmen», η Έλλη Στάη πάλευε για μια μεγάλη έκπληξη, που θα δημιουργούσε εκ των προτέρων αίσθηση, και θα έστελνε το μήνυμα στους τηλεθεατές ότι κάτι άλλαξε στο Ραδιομέγαρο.

Η έκπληξη αυτή θα ήταν μια συζήτηση με τον Γιώργο Παπανδρέου, ο οποίος θα εμφανιζόταν ως πρώτος καλεσμένος στο κεντρικό δελτίο της ΝΕΤ, και θα ανέλυε στην Έλλη Στάη τα πλάνα του για το αμέσως επόμενο διάστημα.
Η ιδέα κρατήθηκε μυστική στο Ραδιομέγαρο, και η Έλλη Στάη πόνταρε για την υλοποίησή της και στιςπολύ καλές διαπροσωπικές σχέσεις που διατηρεί η ίδια με τον Γιώργο Παπανδρέου.
Ωστόσο, στο Μέγαρο Μαξίμου ήταν εξαρχής επιφυλακτικοί, και δεν επιθυμούσαν να ανοίξουν μέτωπο με τους ιδιωτικού τηλεοπτικούς σταθμούς, που εκ των πραγμάτων θα έδειχναν τη δυσαρέσκειά τους.
Αυτό είναι το τελευταίο που θα επιθυμούσε στην παρούσα φάση ο Γιώργος Παπανδρέου, με δεδομένο το ότι το Μέγαρο Μαξίμου προχωρεί με εξαιρετικά προσεκτικά βήματα στον πολιτικό σχεδιασμό του, και διατηρεί αλώβητο το προφίλ του Πρωθυπουργού, ενόψει των βουλευτικών εκλογών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...