Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

Πωλείται ο "Φίλαθλος"



Πωλητήριο στο “Φίλαθλο” έβαλε στην πρώτη σελίδα της “Αυριανής” , “απαντώντας  στην κήρυξη απεργίας στα δύο Μέσα από την ΕΣΗΕΑ. 

Ο Γ. Κουρής κάνει επίθεση στο δημοσιογράφους και το αγγελιόσημο, το οποίο επιβαρύνει την διαφήμιση όπως υποστηρίζει.

(typologies)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...