Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011

Η διαφήμιση της Τ. Μπιρμπίλη στο antinews εξόργισε -εκτός από τη Ντόρα- και την “Καθημερινή”

Σίγουρα, η υπουργός Περιβάλλοντος δεν είχε φανταστεί το θόρυβο που θα σηκωνόταν επειδή έδωσε διαφήμιση στην ιστοσελίδα antinews.gr. Μετά την ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή η Ντόρα Μπακογιάννη, ζητώντας εξηγήσεις, η Τίνα Μπιρμπίλη δέχεται σήμερα σκληρή κριτική από τον Στέφανο Κασιμάτη (Φαληρεύς) στη στήλη του στην “Καθημερινή”. Ας σημειωθεί ότι η εφημερίδα του Αλαφούζου είναι καταπράσινη από άποψη οικολογικής ευαισθησία. Ο Στ. Κασιμάτης, λοιπόν, γράφει ότι η συγκεκεριμένη ιστοσελίδα, “στην οποία
αθρογραφεί τακτικά ο Φαήλος Κρανιδιώτης, είναι ένας χώρος όπου εκφράζει την εθνική της τύφλωση η Δεξιά της Δεξιάς”. Εκφράζει την έκπληξή του για την επιλογή της “συμπαθούς ακτιβίστριας”, όπως την χαρακτηρίζει, να διαφημίσει εκεί την πολιτική της και σχολιάζει: “Η γειτνίαση τρυφερών πράσινων μηνυμάτων με ηρωικά σαλπίσματα για να διώξουμε την τρόικα έχει κάτι αλλόκοτο. Σε κάνει, ας πούμε, να νιώθεις ότι ανοίγεις την επίσημη εφημερίδα του Εθνικοσοσιαλιστικού Κόμματος επί Χίτλερ και διαβάζεις καταχώριση του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...