Σάββατο 1 Ιανουαρίου 2011

5 (+3) λόγοι που το Alter δεν θα χρεωκοπήσει


Πόσο εύκολο τελικά είναι να χρεωκοπήσει ένα κανάλι εθνικής εμβέλειας; Μάλλον αρκετά δύσκολο. Όταν πριν από λίγα χρόνια ο Alpha βρισκόταν σε ακόμα χειρότερη κατάσταση, το ρόλο του από μηχανής θεού, έπαιξαν οι Γερμανοί.
Σήμερα στην υπόθεση Alter και επειδή το “κλίμα” για την Ελλάδα δεν είναι και πολύ καλό στο εξωτερικό, το ρόλο του “σωτήρα” παίζει η τρόικα (όχι η γνωστή, η άλλη): “κράτος-τράπεζες-άλλοι σταθμοί”.


Στο πλαίσιο αυτό, το Alter δεν θα χρεωκοπήσει γιατί αν αυτό γίνει:
1) θα πάρει μαζί του και άλλα δυο κανάλια
2) θα πάρει μαζί τους 2 μεγάλες διαφημιστικές
3) θα επηρεάσει αρνητικά τη λειτουργία όλων των καναλιών και γενικότερα της αγοράς των ΜΜΕ
4) θα δημιουργήσει μεσοπρόθεσμα πολιτικό θέμα με απρόβλεπτες συνέπειες, αφού θα αλλάξει τις ισορροπίες και θα ισχυροποιήσει τη θέση άλλων καναλιών και άλλων δελτίων


5) Ο Γ. Κουρής και ο Κ. Γιαννίκος, θα χάσουν μια συχνότητα που αποτιμάται σε πολλά εκατομμύρια ευρώ. Τι κι αν δεν είναι δικιά τους. Το κράτος τους αφήνει να της συμπεριφέρονται έτσι, πουλώντας κι αγοράζοντας. (θυμήσου τον Αλαφούζο και το  Mega στις αρχές του ’90, όταν πούλησε τις μετοχές του)
Α) Τελικά, είπαμε να τον φοβίσουμε τον Κώστα, για να δώσει τις μετοχές του (να ρίξουμε και την τιμή τους για να το πάρουμε φτηνότερα) όχι να χάσουμε και το κανάλι.
Β) Ο Νίκος Χατζηνικολάου θα χάσει τη θέση του και τα λεφτά του (φτου πάλι απ’ την αρχή να “χτίζει” εικόνα αλλού και δεν υπάρχουν και θέσεις)
Γ) Ο Θέμος και οι συνεργάτες του (με τα enimerotika blog τους) θα δικαιωθούν που κάθε μέρα μιλούν για χρεοκοπία του  Alter (όποιος κι αν χάσει ο Θέμος κερδισμένος θα είναι).
Υ.Γ.1: Ας μην γελιόμαστε. Το αν θα πληρωθούν τελικά οι εργαζόμενοι του Alter, δεν αφορά πραγματικά κανέναν από αυτούς) που και καλά κόπτονται. Ως όχημα τους χρησιμοποιούν όλοι.
Υ.Γ. 2: Κάτσε και θα δεις που θα το δώσουν τελικά το δάνειο οι τράπεζες και στη συνέχεια μπορεί να πάρουν και καμιά “ευνοϊκή ρύθμιση” από το κράτος σε άλλα ζητήματα.

(Media Brief)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...