Κυριακή 2 Ιανουαρίου 2011

ΜΜΕ: Το μαύρο 2010 και το σκοτεινό 2011

Και τι δεν συνέβη στη διάρκεια της χρονιάς που φεύγει στο θαυμαστό κόσμο των ΜΜΕ:
Λουκέτο στην Απογευματινή, αναστολή έκδοσης του καθημερινού Βήματος, λουκέτο στο Veto,
καθυστερήσεις πληρωμών στο Alter που καρκινοβατεί, απολύσεις σχεδόν παντού. Η κρίση
σαρώνει όλα τα μέχρι σήμερα αυτονόητα και έδειξε τα δόντια της πολύ νωρίς, περιγελώντας
μία αμήχανη, αναξιόπιστη και σε μεγάλο βαθμό απονομιμοποιημένη στη συνείδηση των μελών
της ΕΣΗΕΑ. Μόνο δυσοίωνες προβλέψεις γίνονται για

τη χρονιά που έρχεται. Οι απαισιόδοξοι
εκτιμούν ότι μετά από δώδεκα μήνες το ένα τρίτο των δημοσιογράφων θα βρίσκεται στην ανεργία
και η συντριπτική πλειοψηφία θα έχει υποστεί δραματική συρρίκνωση εισοδήματος. Παραδοσιακά
συγκροτήματα τρίζουν, νέα τζάκια παίρνουν το ρίσκο τους με όρους προσαρμοσμένους στην
εποχή του ΔΝΤ, τα μέσα περιορίζονται ποσοτικά και δεν δίνεται μάχη ούτε για την ποιοτική τους
αναβάθμιση. Η φούσκα έσκασε και ο ανεμοστρόβιλος παρασύρει όποιους βρεθούν στο πέρασμά
τους. Φόβος, ανασφάλεια, έλλειμμα προσδοκίας και προοπτικής συνθέτουν ένα τοπίο απολύτως
απρόσφορο για δημιουργική δημοσιογραφία. Καλή μας τύχη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...