Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

Υποβάθμιση της πιστοληπτικής ικανότητας του ΑΝΤ1


Στην υποβάθμιση της πιστοληπτικής ικανότητας του ομίλου ΑΝΤ1 από "σταθερή προοπτική" σε "αρνητική προοπτική" προέβη την Πέμπτη ο διεθνής οίκος αξιολόγησης Moody’s.
Σύμφωνα με τη Moody’s η υποβάθμιση του ελληνικού ομίλου αντανακλά τη σημαντική μείωση των διαφημιστικών εσόδων από το 2009, από την οποία ο ΑΝΤ1 αντλεί το 75% των καθαρών εσόδων του.


Η εκτίμηση του οίκου είναι πως αναμένεται περαιτέρω μείωση της διαφημιστικής δαπάνης στην τηλεόραση το πρώτο εξάμηνο του 2011.

Επίσης, ο οίκος συνυπολόγισε για την υποβάθμιση και το αρνητικό EBITDA της επιχείρησης (κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων).

(NewPost)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...