Η γνωστή τηλεκριτικός Πόπη Διαμαντάκου γράφει ένα πολύ σκληρό άρθρο στην εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ, με αφορμή την ένταξη της Ελλης Στάη στο δυναμικό της κρατικής τηλεόρασης. Περιγράφει -με το δικό της υποκειμενικό τρόπο- την επαγγελματική και την προσωπική της διαδρομή, σχολιάζει τις κατά καιρούς επιλογές της στη ζωή και στη δημοσιογραφία και φιλοτεχνεί ένα πορτρέτο καθόλου κολακευτικό. Το άρθρο -το οποίο σίγουρα δεν θα περάσει απαρατήρητο- έχει ως εξής:
“Ήταν θέµα χρόνου να ανηφορίσει η Έλλη Στάη στην κρατική τηλεόραση, για όσους
γνωρίζουν. Και γνωρίζουν πολλοί. Οχι µόνο τη στενή σχέση της µε το ΠΑΣΟΚ – είχε ακουστεί µέχρι και για εκπρόσωπος του κόµµατος – αλλά και τη δική της αγάπη για το γυαλί. Το όνοµά της είναι συνυφασµένο µε την ιστορία του εγχώριου µιντιακού ελντοράντο,που είχε επίκεντρο την τηλεόραση και πλαίσιο την πολιτικοκοσµική σύνθεση της µεταπολιτευτικής ελίτ. Βρίσκεται ήδη δυο χρόνια στα τηλεοπτικά «αζήτητα», καθώς µετά το φιάσκο στο οποίο κατέληξε η συνεργασία της µε τον Alpha και το δίδυµο στην παρουσίαση του δελτίου µε τη Μάρα Ζαχαρέα και αφού είχε συµπληρώσει τρεις σχεδόν δεκαετίες, που δεν άφησε κανάλι από το οποίο να µην περάσει, ουδείς της πρότεινε συνεργασία. Aλλωστε έδειχνε ότι απολαµβάνει την αφοσίωση στον τελευταίο της γάµο µε τον εφοπλιστή Μιχάλη Γουλανδρή, ο οποίος της πρόσφερε την πολυτελή ζωή και την κοσµική παρουσία που ουδέποτε έκρυψε ότι της άρεσαν.Γεννηµένη αρχές της δεκαετίας του ‘50, Ελισάβετ Τσαρλαµπά το πραγµατικό της όνοµα, κόρη του βουλευτή της Ενώσεως Κέντρου Μάρκου Τσαρλαµπά, τον οποίο όµως χάνει σε ηλικία 8 ετών. Σχολείο στο Αρσάκειο Ψυχικού όπου γνωρίζει και την καλύτερη µέχρι σήµερα φίλη της Ελένη Κόκκαλη, σπουδές στη Νοµική και ένταξή της στον παράνοµο τότε Ρήγα Φεραίο εξού και η πρώτη της δηµοσιογραφική δουλειά στην «Αυγή».
Πρώτος γάµος µε τον δικηγόρο Νίκο Στάη, στου οποίου το γραφείο βρέθηκε για λίγο ασκούµενη. Τον χωρίζει σύντοµα, κρατά το επίθετό του και το 1981 βρίσκεται στην ΕΡΤ, όταν πολιτικός υπεύθυνος είναι ο Αναστάσιος Πεπονής, µε τον οποίο συνεργάζεται η µητέρα της Ρενέ (έτσι βρισκόταν κανείς τότε στην κρατική τηλεόραση και έτσι βρίσκεται ακόµη σήµερα), όπου το ειδύλλιό της, το οποίο επίσης καταλήγει σε γάµο, µε τον διευθυντή ειδήσεων ∆ηµήτρη Κατσίµη, τη διευκολύνει να βρεθεί στην παρουσίαση των δελτίων, θέση για την οποία πολλοί τότε διαγκωνίζονταν.
Ετσι άρχισε µια καριέρα που την ανέδειξε σε αυθεντικό προϊόν της ιδιόµορφης τηλεοπτικής ανάπτυξης της χώρας, εκπρόσωπο της εποχής των δυσθεώρητων κασέ, που έφταναν τις 50 και 60 χιλιάδες ευρώ τον µήνα, τότε που ο τόπος αποζητούσε τη χολιγουντιανή λάµψη για να επιβεβαιώσει την ανάπτυξή του και µόνον ο χώρος της τηλεόρασης µπορούσε να τη σκηνοθετήσει.
Εν τω µεταξύ χωρίζει και µε τον ∆ηµήτρη Κατσίµη, αλλά έχοντάς τον πάντα υποστηριχτή βρίσκεται στον ΣΚΑΪ, όπου η παρουσίαση του µοντέλου των τηλεπαραθύρων, που επηρεάζει έκτοτε καταλυτικά όχι µόνο την τηλεόραση, αλλά τον ίδιο τον πολιτικό λόγο, όπως και οι εµφανίσεις της παρουσιάστριας µε ακριβά, εντυπωσιακά σακάκια αφήνουν εποχή.
Ουδέποτε έκρυψε την αδυναµία της για τους ισχυρούς άνδρες και την πολυτέλεια. Εξού και επιλέγει η ίδια τον ∆ιονύση Λιβανό, τότε στο πλευρό του Ανδρέα Παπανδρέου, από τον οποίο ζητάει συνέντευξη για να τον γνωρίσει και από εκείνη την ίδια στιγµή µένει µαζί του. Είναι ο καιρός της θριαµβευτικής εισόδου στο λαµπερό λάιφ στάιλ της εποχής (αρχές της δεκαετίας του ‘90), καθώς µε τον σύζυγό της κάνουν στενή παρέα µε το πρωθυπουργικό ζεύγος, διακοπές στις καµπάνες του Λαγονησίου.
Το ίνδαλµά της. Ουδόλως ανακόπτονται ωστόσο οι επαγγελµατικές της αναζητήσεις. Με πρότυπο τη γαλλίδα παρουσιάστρια εκποµπής πολιτικού περιεχοµένου, Αν Σινκλέρ, µε την οποία έβρισκε άλλωστε ότι είχε κοινό τα «διάσηµα µάτια», σχεδιάζει τις εκποµπές της. Τους δίνει τίτλο συνθετικά του ονόµατός της, «Ελλήσποντος» ή «Με τα µάτια της Ελλης», καθώς η χολιγουντιανή ατµόσφαιρα της αναπτυσσόµενης ιδιωτικής τηλεόρασης ευνοεί το να είναι πρωταγωνίστρια ακόµη και των πολιτικού περιεχοµένου εκποµπών η παρουσιάστρια (αδιανόητο µέχρι τότε).
Βρίσκεται στο Mega µε τον «Ελλήσποντο». Είναι τα µέσα της δεκαετίας του ‘90, ο Λιβανός έχει παραιτηθεί από υπουργός Τουρισµού στη σκιά του σκανδάλου για την άδεια καζίνου στον Φλοίσβο. Η Έλλη τον εγκαταλείπει. Την καλεί η Εξεταστική της Βουλής για το σπίτι πίσω από τα ανάκτορα και το οικόπεδο στη Μύκονο, που λέγεται ότι είναι τα δώρα του συντρόφου της. Η ίδια στέλνει υπόµνηµα, όπου υποστηρίζει ότι το πόθεν έσχες δικαιολογεί απολύτως τα εν λόγω περιουσιακά στοιχεία.
∆ίνεται και η αφορµή να φύγει από το Mega καθώς σε εκποµπή της µε καλεσµένο τον Αλέξανδρο Λυκουρέζο και αντικείµενο τη δίκη Βαγιωνή, η φιλία σκιάζει τη δεοντολογία. Βρίσκεται στον Αnt1, συνεργασία που λύνεται µε εξώδικα, τα οποία ουδόλως εµποδίζουν λίγο αργότερα και αφού µεσολαβήσει 2ετής θητεία στο Star, να ξαναβρεθεί στο κανάλι του Αµαρουσίου και στην παρουσίαση του δελτίου. Εν τω µεταξύ έχει γνωρίσει και παντρευτεί (1999) τον Στέλιο Παναγόπουλο, έχει µετακοµίσει στην πολυτελή βίλα του στα νότια προάστια, αν και λίγο αργότερα, επιβάλλει τη µετακίνησή τους στο πολυτελές διαµέρισµα του συζύγου της στο Κολωνάκι, κάτι όµως που δεν αρκεί ως φαίνεται για να σώσει τον γάµο.
Ηδη η κοσµική πλευρά της εικόνας της κερδίζει εις βάρος της δηµοσιογραφικής, τα ποσοστά τηλεθέασης του δελτίου στον Αnt1 κατρακυλούν, η δυσφορία για τη συµπεριφορά της, (λέγεται ότι έφτανε στο κανάλι λίγα λεπτά πριν από την έναρξη του δελτίου), κορυφώνεται και καταλήγει πάλι στα εξώδικα, όταν της επιβάλλεται εκείνο το αλήστου µνήµης δίδυµο µε τον Νίκο Ευαγγελάτο στη συµπαρουσίαση.
Βρίσκεται και πάλι στο Mega, σχολιάστρια στο δελτίο που παρουσιάζει µε επιτυχία η Ολγα Τρέµη,συνεργασία που πολλοί περιµένουν ότι θα τελειώσει ταχύτατα.∆ικαιώνονται. Η ίδια αποκοµίζει όµως τη γνωριµία, που γίνεται στο σπίτι της Ολγας Τρέµη, µε τον εφοπλιστή Μιχάλη Γουλανδρή, χάρη στην οποία οι επαγγελµατικές αναταράξεις που ακολουθούν ουδόλως διαταράσσουν τις βόλτες µε τη θαλαµηγό του στα κοσµικά νησιά.
Εν τω µεταξύ παπαράτσι την κυνηγούν και βρίσκεται περισσότερο παρά ποτέ στην επικαιρότητα µε την προσωπική της ζωή ενώ η επαγγελµατική έχει πάρει την κατιούσα. Η εκποµπή που παρουσιάζει στον Alpha («Persona non grata») πάει άπατη και το δελτίο µε τη Μάρα Ζαχαρέα το ίδιο. Θυελλώδεις οι καιροί και µια σύζυγος υπουργού στο δελτίο ειδήσεων προκαλεί το κοινό αίσθηµα, αν και η Στάη έχει κατανόηση, αφού και η ίδια ουδέποτε ανέστειλε τις επαγγελµατικές της δραστηριότητες την εποχή της υπουργοποίησης Λιβανού (είχε πάντα πρόχειρη τη δικαιολογία ότι δεν ήταν υπουργός που είχε σχέση µε τα µίντια).
Προφανώς και τώρα θέλει να δώσει το καλό παράδειγµα και θα ανηφορίζει καθηµερινά από το 750 τ.µ. πολυτελές διαµέρισµα στη σκονισµένη ΕΡΤ για 4.000 ευρώ µεικτά τον µήνα και υποθέτουµε 8ωρο τουλάχιστον σκληρής δουλειάς, όπως και οι υπόλοιποι συµβασιούχοι της κρατικής τηλεόρασης. Ή µήπως όχι;”
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου