Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010

«Φέρτε τις συμβάσεις με τη Nova»!

Να προσκομίσουν τις συμβάσεις που έχουν με τη Nova, καλεί τους σταθμούς εθνικής εμβέλειας η Επιτροπή Ανταγωνισμού, στο πλαίσιο της έρευνας για την εταιρεία συνδρομητικής τηλεόρασης ύστερα από την καταγγελία του ΟΤΕ. Ο πόλεμος μεταξύ Forthnet και ΟΤΕ λαμβάνει νέες διαστάσεις, με την εταιρεία τηλεπικοινωνιών πριν μπει στη συγκεκριμένη αγορά να επιλέγει τη σύγκρουση στο πεδίο του ανταγωνισμού. Η ΕΑ καλείται να απαντήσει αν η αποκλειστική συμφωνία της Forthnet - Nova με τους σταθμούς εθνικής εμβέλειας αποτελεί αποτρεπτικό
στοιχείο για την είσοδο ανταγωνιστών και παράλληλα αν με αυτήν οι σταθμοί εθνικής εμβέλειας, αξιοποιώντας τη δορυφορική μετάδοση, έχουν τη δυνατότητα να περιορίσουν τα έξοδά τους. Η αρμόδια επιτροπή, ερευνώντας την καταγγελία, μεταξύ άλλων απευθύνει δέκα ερωτήματα προς τους τηλεοπτικούς σταθμούς, παράλληλα με τα δύο προς την Digea, στα οποία πρέπει να απαντήσουν έως τις 7 Ιανουαρίου 2011. Εκτός από την ταυτότητα των ερωτώμενων, προτείνει τη διάκριση της ελληνικής τηλεοπτικής αγοράς σε επίγεια συνδρομητική αναλογική, επίγεια ασύρματη ψηφιακή, ψηφιακή δορυφορική και ενσύρματη ψηφιακή, η οποία κατά βάση περιλαμβάνει τη μετάδοση μέσω ευρυζωνικών δικτύων. Οι ερωτώμενοι καλούνται να δηλώσουν  αν συμφωνούν με τη συγκεκριμένη τμηματοποίηση της αγοράς και τους ζητείται να περιγράψουν την προοπτική του κάθε κλάδου και να εκτιμήσουν το ενδεχόμενο εισόδου άλλων επιχειρήσεων.
Οι ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί καλούνται να περιγράψουν τον τρόπο συνεργασίας με τους παρόχους Forthnet-Nova, Vivodi, On Telecoms, «προσκομίζοντας τις ισχύουσες συμβάσεις» για την αναμετάδοση των προγραμμάτων από τα δίκτυά τους. Ειδικότερα ζητείται στην περίπτωση που υπάρχει «οποιαδήποτε ρήτρα αποκλειστικής συνεργασίας» να αναφέρουν οι σταθμοί εθνικής εμβέλειας «τους λόγους για τους οποίους εμπεριέχεται ο συγκεκριμένος όρος», το «χρηματικό αντίτιμο», «εφόσον υπάρχει», «τη διάρκεια της αποκλειστικής συνεργασίας που προβλέπεται». Η ΕΑ θέλει να μάθει αν «η ύπαρξη μιας τέτοιας ρήτρας περιορίζει τον ανταγωνισμό και δημιουργεί νομικά και πραγματικά εμπόδια για την είσοδο νέων ανταγωνιστικών, των ήδη υφιστάμενων, επιχειρήσεων» στην αγορά των παρόχων ψηφιακού δορυφορικού περιεχομένου.
Η ΕΑ ζητάει ακόμη να πληροφορηθεί αν υπάρχει ανταγωνιστής της Nova που να τους έχει απευθύνει πρόταση συνεργασίας και αν θα ήταν διατεθειμένοι να προχωρήσουν σε αυτήν. Τέλος, υπάρχουν δύο ακόμη ερωτήματα για το τηλεκοντρόλ και τη δορυφορική κάλυψη της Nova σε όλη την επικράτεια. Η Επιτροπή θέλει να ενημερωθεί «κατά πόσο θεωρείται ότι η ευκολία στη χρήση που προσφέρει στους συνδρομητές της η Nova, μέσω της ύπαρξης ενός και μόνο τηλεχειριστηρίου για παρακολούθηση όλων των καναλιών (free to air ελληνικά, κανάλι παραγωγής, Nova, ξένα), αποτελεί κρίσιμο παράγοντα στην επιλογή παρόχου συνδρομητικών υπηρεσιών».
Στο τελευταίο ερώτημα η Επιτροπή καλεί τους σταθμούς να σχολιάσουν αν με την αναμετάδοση του προγράμματός τους από τη Nova «απέκτησαν πρόσβαση σε ένα μεγαλύτερο κοινό που θα δεν θα είχαν τη δυνατότητα (λόγω κάλυψης) και παράλληλα εκμεταλλεύονται τη δορυφορική μετάδοση ως δίκτυο διανομής του τηλεοπτικού τους σήματος σε απομακρυσμένες περιοχές, περιορίζοντας κατ' αυτόν τον τρόπο τα έξοδά τους».
(ΠΑΡΟΝ) ,satleo.gr

Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...