Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

H BP "έριξε" το Παγκόσμιο Κύπελλο στο Yahoo

Κάτι τέτοιο συμβαίνει μόνο μια φορά στα χρονικά και συγκεκριμένο για πρώτη φορά τα τελευταία πέντε χρόνια που η δημοφιλέστερη αναζήτηση στο ετήσιο Top 10 του Yahoo δεν είναι κάποιος διάσημος, αλλά η διαρροή της πετρελαιοκηλίδας της BP.

Το γεγονός ότι η πετρελαιοκηλίδα της BP εκθρόνισε τους celebrities από την πρώτη θέση αναζήτησης στο ετήσιο Top 10 του Yahoo είναι κάτι που δεν συμβαίνει συχνά.


Αυτή τη φορά χρειάστηκαν να περάσουν πέντε χρόνια και να προκληθεί μία από τις μεγαλύτερες και ανυπολόγιστες οικολογικές καταστροφές για να έρθει πρώτο στις αναζητήσεις του κοινού στη μηχανή αναζήτησης Yahoo η πετρελαιοκηλίδα της BP.
Σημειώνεται πως το Παγκόσμιο Κύπελλο, που πραγματοποιήθηκε τον Ιούνιο, βρέθηκε δεύτερο στη λίστα αναζητήσεων το 2010, ενώ τις περισσότερες από τις υπόλοιπες θέσεις του Top 10 καταλαμβάνουν celebrities.
Ειδικότερα, ακολούθησαν η Miley Cyrus, η Kim Kardashian, η Lady Gaga, το iPhone, η Megan Fox, ο Justin Bieber και ο διαγωνισμός ταλέντων American Idol.
Ωστόσο, αυτή τη χρονιά διαλύθηκε και η διαδικτυακή κυριαρχία της Britney Spears, που βρέθηκε πρώτη στη λίστα του Yahoo για αρκετά χρόνια, καταλαμβάνοντας φέτος τη δέκατη θέση.
Ο βασιλιάς της pop Michael Jackson απουσιάζει φέτος από το Top 10, ενώ είχε καταλάβει την κορυφή πέρυσι.
Μπορεί η μηχανή αναζήτησης της Yahoo να αποτελεί τη δεύτερη πιο δημοφιλή σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά η λίστα της εταιρείας δεν είναι το καλύτερο βαρόμετρο για τα ενδιαφέροντα του διαδικτυακού πληθυσμού.
Αυτό διότι η κυρίαρχη Google διεκπεραιώνει κάθε χρόνο δισεκατομμύρια περισσότερες αναζητήσεις από ό,τι η Yahoo, το Bing της Microsoft και η AOL μαζί.
Η Google αναμένεται να δημοσιοποιήσει το δικό της Top 10 αργότερα το Δεκέμβριο, όταν ολοκληρώσει την επεξεργασία των δεδομένων.
Το Bing και η AOL παρουσίασαν τις δικές τους αντίστοιχες λίστες την περασμένη εβδομάδα. Πρώτη στις αναζητήσεις του Bing βρέθηκε η Kim Kardashian, πρώτη στην AOL o Tiger Woods.

(cosmo)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...