Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

Freedom, για πόσο ακόμα...

Όσο περνούν οι μέρες όλο και πυκνώνουν τα σποτ που διαφημίζουν τον Μελωδία μέσα από τον Freedom.
 
 Επίσης τα playlist του Μελωδία (τις ώρες που δεν έχει παραγωγό) μοιάζουν όλο και περισσότερο με αυτά του Freedom.
 
Μάλλον άρεσε η ιδέα του Αλαφούζου να ενώσει τις ακροαματικότητες των δυο σταθμών και να τις έχει πλέον ο Μελωδία, αφού πλέον είναι σχεδόν σίγουρο ότι από μέρα σε μέρα στους 88,9 θα αλλάξει μουσικό στυλ (δυστυχώς).
 
 
Τώρα, εάν με την κίνηση αυτή καταφέρει ενίσχυση του Μελωδία, και φέρει καινούργιο ακροατήριο στους 88,9 μπορεί να είναι κέρδος για τον όμιλο Αλαφούζου, αλλά άλλος ένα σκυλο ποπ σταθμός δεν έχει τίποτα να προσφέρει.
(hellas tv and radio news)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...