Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010

Σκάνδαλο με πλαστά εισιτήρια σε αγώνες της Σούπερ Λίγκα ερευνά το ΣΔΟΕ


"Ουδέν σχόλιο" δηλώνουν παράγοντες του Σώματος Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος (ΣΔΟΕ) σχετικά με την υπόθεση της έκδοσης πλαστών εισιτηρίων σε αγώνες πρωταθλήματος αλλά και σε ευρωπαϊκούς αγώνες από ομάδες της σούπερ λίγκα.

Την υπόθεση με τα πλαστά εισιτήρια αποκάλυψε ο τηλεοπτικός σταθμός MEGA και σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ορισμένες ποδοσφαιρικές ομάδες εξέδιδαν πλαστά εισιτήρια αντί για θεωρημένα από την εφορία με σκοπό να αποφύγουν να πληρώσουν το νόμιμο ΦΠΑ, ενώ παράλληλα εμφάνιζαν πωλήσεις λιγότερων εισιτηρίων (θεωρημένων από την εφορία) καταβάλλοντας έτσι μικρότερα ποσά.


Σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ, η πρακτική αυτή διαπιστώθηκε μετά από ελέγχους του ΣΔΟΕ σε αγώνες πρωταθλήματος της ΑΕΚ (με τον Ολυμπιακό) και του ΠΑΟΚ (με τον Ατρόμητο Αθηνών).

Επίσης, το ΣΔΟΕ διεξάγει έρευνες προκειμένου να διαπιστωθεί εάν στην ίδια πρακτική έχουν καταφύγει και άλλες πέντε ομάδες της σούπερ λίγκα, οι οποίες είναι ο Αστέρας Τρίπολης, η Λάρισα, ο Άρης, ο Ηρακλής και ο Ατρόμητος Αθηνών.

Μετά την δημοσιοποίηση της υπόθεσης αυτής, στελέχη της ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανέφεραν ότι: «Υπάρχει μία μικρή εσωτερική ατασθαλία στη θεώρηση των εισιτηρίων στο ματς με τον Ατρόμητο (28/12). Δεν υπάρχει όμως θέμα φοροδιαφυγής και δεν έχουμε κανένα λόγο ανησυχίας».

Από την πλευρά τους στελέχη της ΠΑΕ ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ τόνισαν ότι: «Δεν έχουμε ελεγχθεί ως ΠΑΕ. Δεν έχουμε κάτι να κρύψουμε. Εφαρμόζουμε το σύστημα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και είμαστε απευθείας συνδεδεμένοι με τη ΓΓΑ, κάτι που σημαίνει ότι δεν υπάρχει περιθώριο φοροδιαφυγής», ενώ επίσης απειλούν με εξώδικα όσους εμπλέκουν το όνομα της ομάδας στην υπόθεση της φοροδιαφυγής.

Σχετικά με την ίδια υπόθεση, στελέχη της ΠΑΕ ΑΕΛ, ανέφεραν ότι: «Εφαρμόζουμε το εποπτευόμενο από τη ΓΓΑ σύστημα ηλεκτρονικού εισιτηρίου και εκδίδουμε τα εισιτήρια με ηλεκτρονικό φορολογικό μηχανισμό. Άλλωστε, ελεγχθήκαμε στο παρελθόν από τις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών χωρίς να προκύψει οποιοδήποτε ζήτημα. Αδυνατούμε να κατανοήσουμε τη σκοπιμότητα της είδησης που μεταδόθηκε. Στη διάθεση των φορολογικών αρχών βρίσκονται οι server και το λογισμικό όλης της αγωνιστικής περιόδου, που αποδεικνύουν την απόλυτη νομιμότητα της διαδικασίας».

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

(isotimia.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...