Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

Εισιτήριο μέσω ιντερνετ θα μπορούν να «κλείνουν» οι επιβάτες του ΟΣΕ

Σιδηροδρομικό εισιτήριο μέσω Διαδικτύου («web-ticketing») θα μπορούν να «κλείνουν» από την επόμενη εβδομάδα οι επιβάτες του ΟΣΕ, όπως ανακοίνωσε την Τετάρτη, στη Θεσσαλονίκη, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ, Θ.Ζηλιασκόπουλος, μιλώντας σε εκδήλωση με τίτλο «Δημόσιες υπηρεσίες και υποδομές σε τροχιά ανάπτυξης».

Όπως είπε, η Θεσσαλονίκη αποτελεί προτεραιότητα στον σχεδιασμό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τοποθέτηση του κέντρου βάρους των δραστηριοτήτων της στον τομέα των εμπορευματικών μεταφορών - logistics.

«Η αγορά των επιβατικών μεταφορών στα τρένα στην Ελλάδα έχει μέγεθος 500 εκατ. ευρώ. Εκείνη των εμπορευματικών μεταφορών-logistics 4 δισ. ευρώ. Εκεί έχουμε σκοπό να επενδύσουμε και η
Θεσσαλονίκη έχει προτεραιότητα», είπε ο κ. Ζηλιασκόπουλος.

Το κέντρο logistics στο στρατόπεδο Γκόνου της Θεσσαλονίκης, έκτασης 600 στρεμμάτων, προσέθεσε, θα προκηρυχθεί στα πρότυπα του αντίστοιχου στο Θριάσιο, αλλά έχει πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες, καθώς μπορεί να λειτουργήσει ως σιδηροδρομικό hub των Βαλκανίων, συνδέοντας πέντε πρωτεύουσες της περιοχής και την Κωνσταντινούπολη με την Ελλάδα, σε περίπου πέντε ώρες.

Όπως ανέφερε ο κ. Ζηλιασκόπουλος, προκειμένου ένα φορτίο να φτάσει από την Αθήνα στην Ειδομένη μπορεί να χρειαστούν ακόμη και τρεις ημέρες. Από τον Ιανουάριο, όμως, ο χρόνος θα περιοριστεί σε 24 ώρες.

Εξάλλου, ο κ. Ζηλιασκόπουλος γνωστοποίησε την πρόθεση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να ρίξει βάρος στις συνδυασμένες μεταφορές (τρένο-λεωφορείο) σε διάφορα «προβληματικά» σημεία του δικτύου μεταφορών, με στόχο να κάνει πιο ανταγωνιστικό τον σιδηρόδρομο.

Επισήμανε ακόμη ότι από φέτος τον χειμώνα ενεργοποιείται η υπηρεσία ΤΡΕΝΟΣΚΙ, που θα συνδέει σιδηροδρομικά τη Θεσσαλονίκη με την Άρνισσα, φτάνοντας από εκεί με λεωφορείο μέχρι το χιονοδρομικό κέντρο του Καϊμάκ Τσαλάν και το χωριό του Αγ.Αθανάσιου. isotimia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...