Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Σε σταθερά ανοδική πορεία η διαδικτυακή διαφήμιση το 2010

Σε σταθερή τροχιά ανάπτυξης βρίσκεται η διαφημιστική αγορά στο διαδίκτυο, σημαντικά ενισχυμένη το 2010, τόσο από την «κλασική» δαπάνη στο ίντερνετ όσο και από τη διαφήμιση στην κινητή τηλεφωνία.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του European Digital Competitiveness Report 2010, τα οποία εξέδωσε η Ε.Ε την περασμένη Τρίτη, η διαδικτυακή διαφημιστική αγορά είναι μια διαρκώς αναπτυσσόμενη αγορά, αφού από το 2000 και μετά παρουσιάζει σταθερή αύξηση.
Ακόμα και κατά τη διάρκεια των δύο προηγούμενων ετών της κρίσης, οι επιδόσεις της παρέμειναν θετικές. Ενδεικτικό είναι το ότι για το 2010, σύμφωνα με στοιχεία που παραθέτει η έρευνα, αναμένεται νέα αύξηση στη διαδικτυακή διαφημιστική αγορά.
Διαρκώς υψηλότερα έσοδα
Συγκεκριμένα στις ΗΠΑ εκτιμάται ότι θα ανέλθει στα 35,2 δισεκατομμύρια δολάρια ενώ στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική αναμένεται να ξεπεράσει τα 34 δισεκατομμύρια δολάρια. Στην περιοχή της Ασίας και του Ειρηνικού εκτιμάται ότι θα κυμανθεί περί τα 18 δισεκατομμύρια δολάρια και στον υπόλοιπο κόσμο στα 4 δισεκατομμύρια δολάρια.
Στο σημείο αυτό θα πρέπει να
gitalεπισημανθεί ότι η ευρωπαϊκή αγορά παρουσιάζει ιδιαίτερο δυναμισμό όσον αφορά τη διαφήμιση στο διαδίκτυο, αφού εκτιμάται ότι το επόμενο έτος θα πλησιάσει κυριολεκτικά σε απόσταση αναπνοής τη διαδικτυακή διαφήμιση των ΗΠΑ, ξεπερνώντας τα 40 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ για το 2012 αναμένεται ότι θα περάσει μπροστά.
Οι αποδοτικότερες μορφές διαδικτυακής διαφήμισης
Στη διαδικτυακή διαφήμιση, δεν παρουσιάζουν όλοι οι επιμέρους τομείς την ίδια επίδοση.
Η διαφήμιση μέσω αναζητήσεων παραμένει με διαφορά ο πρώτος σε επιδόσεις τομέας, ακολουθούμενος από τον τομέα του display ads και τον τομέα των classified ads. Αναλυτικά η προβολή μέσω μηχανών αναζήτησης αποτελεί το 49% της συνολικής δαπάνης στο ίντερνετ, ενώ το 37% πηγαίνει στα display ads (το δημοφιλέστερο ίσως τρόπο διαδικτυακής διαφήμισης στη χώρα μας). Αρκετά μικρότερα μερίδια συγκεντρώνουν τα classified και ακολουθούν το lead generation και το email.
Επίσης και σε ό,τι αφορά τη διαδικτυακή διαφήμιση ανά μέσο και ειδικότερα αυτή που σχετίζεται με την κινητή τηλεφωνία, σύμφωνα με την έκθεση της Ε.Ε., είναι μια πολλά υποσχόμενη αγορά, που ήδη έχει τραβήξει το ενδιαφέρον όχι μόνο των εταιρειών τηλεπικοινωνιών, αλλά και των εταιρειών διαδικτύου καθώς και των εταιρειών παραγωγής software και εξοπλισμού.
Ενδεικτικό της κινητικότητας που καταγράφεται στη συγκεκριμένη αγορά, είναι η ραγδαία ανάπτυξη νέων πλατφορμών για την προβολή προϊόντων και υπηρεσιών μέσω κινητών αλλά και των άλλων φορητών συσκευών.
Σε ό,τι αφορά τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο χώρο της διαδικτυακής διαφήμισης, η Google παραμένει ο παγκόσμιος ηγέτης στον τομέα της διαφήμισης των αναζητήσεων.
Υπενθυμίζεται ότι η αύξηση των εσόδων της γνωστής εταιρείας αναζητήσεων, από το διαφημιστικό κομμάτι το 2009, άγγιξε το 8% και φέτος αναμένεται να κινηθεί σε ανάλογα επίπεδα.
Αξίζει να αναφερθεί ότι ειδικότερα όσον αφορά τη διαφήμιση στον τομέα των αναζητήσεων, ποσοστό περίπου 70% πηγαίνει στην Google, ενώ ακολουθεί η Yahoo! με 6%, η Microsoft με 5%, η Yahoo! Japan με 4% και η IAC με 3%. Αξίζει να επισημανθεί ότι οι εκτιμήσεις είναι θετικές και για το 2011, αφού αναμένεται αύξηση σε όλες τις διαφορετικές μορφές της διαδικτυακής διαφήμισης.
naftemporiki.gr
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...