Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

Αύξηση τηλεθεατών της ψηφιακής TV

Αύξηση των ψηφιακών νοικοκυριών κατά 85 εκατομμύρια αναμένει μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους η Informa & Media σε παγκόσμια κλίμακα, εξέλιξη η οποία θα ανεβάσει το συνολικό αριθμό τους σε 517 εκατομμύρια και το ποσοστό τους από την παγκόσμια τηλεοπτική αγορά στο 40%. Ειδικότερα, και όπως αναφέρεται στην έκθεση Global Digital TV που εξέδωσε χθες η εταιρεία, μέχρι το 2015 αναμένεται ότι στον προαναφερθέντα
συνολικό αριθμό θα προστεθούν άλλα 401 εκατομμύρια νοικοκυριά.
Η διείσδυση της ψηφιακής τηλεόρασης (επίγεια, δορυφορική, καλωδιακή, διαδικτυακή τηλεόραση) προχωρά με ρυθμούς υψηλότερους από εκείνους που αρχικά αναμένονταν, αφού επίσης με γρήγορους ρυθμούς εξέρχονται από την περίοδο της κρίσης των προηγουμένων ετών οι τηλεοπτικές αγορές ανά τον κόσμο.
Βάσει των δεδομένων των τελευταίων μηνών, η Informa & Media αναμένει τη διείσδυση της ψηφιακής τηλεόρασης να ανέλθει στο 86% για τη Βόρεια Αμερική, και στο 78% για τη Δυτική Ευρώπη. Επιπλέον εκτιμά ότι περισσότερα από 89 εκατομμύρια ψηφιακά νοικοκυριά θα προστεθούν σε παγκόσμια κλίμακα το 2011, ανεβάζοντας τη διείσδυση στο 46%, 6 δηλαδή ποσοστιαίες μονάδες υψηλότερα μέσα σε ένα χρόνο.
Συνολικά, και σύμφωνα πάντοτε με την έκθεση της εταιρείας, στο τέλος του 2015 αναμένεται ότι 1 δισεκατομμύριο νοικοκυριά θα έχουν πρόσβαση στην ψηφιακή τηλεόραση, ενώ το 2014 εκτιμάται ότι η διείσδυση στην περιοχή της Βόρειας Αμερικής θα φτάσει το 100%.
Με ρυθμούς υψηλότερους από εκείνους που αρχικά αναμένονταν πραγματοποιήθηκε τελικά η διείσδυση της ψηφιακής τηλεόρασης στη διεθνή αγορά.
Ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στην πορεία της τηλεοπτικής ψηφιοποίησης των νοικοκυριών μέχρι το 2015, καταληκτική ημερομηνία για την υιοθέτηση της επίγειας ψηφιακής τηλεόρασης παγκοσμίως, αναμένεται να διαδραματίσουν οι αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού, ενώ βέβαια και η αγορά των ΗΠΑ θα συνεχίσει να κατέχει πρωταγωνιστικό ρόλο. Ειδικότερα τις υψηλότερες αυξήσεις σε ό,τι αφορά τα ψηφιακά νοικοκυριά, αναμένεται να παρουσιάσουν η Κίνα (+136 εκατ.), η Ινδία (+47 εκατ.), η Ρωσία (+31 εκατ.) και οι ΗΠΑ (+21 εκατ.).
Από πλευράς περιοχών το μερίδιο της περιοχής Ασία-Ειρηνικός θα ανέλθει στο 46% της παγκόσμιας αγοράς, της Δυτικής Ευρώπης στο 19%, της Βόρειας Αμερικής στο 15% και των λοιπών περιοχών στο 20%.
naftemporiki
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...