Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

Nova: Φέρνει συνδρομητές η αλλαγή του σκηνικού

Τα ντέρμπι  και τα συνδυαστικά  πακέτα τηλεφωνίας Internet και  τηλεόρασης φαίνεται πως είχαν αποτέλεσμα για τη Nova. Ο αριθμός των συνδρομητών της ανέβηκε στους 372 χιλιάδες, έναντι 363 χιλιάδων, στο τέλος του 9μηνου.   Η Nova επενδύει το τελευταίο διάστημα στις πωλήσεις των συνδυαστικών πακέτων μέσα από το δίκτυο των καταστημάτων της , αλλά ταυτόχρονα και στις High Definition μεταδόσεις, επιχειρώντας και μια ποιοτική στροφή στο αθλητικό της  πρόγραμμα.
 Η πραγματική επένδυση γίνεται στην ποιότητα και η πρώτη στρατηγική επιλογή ήταν η απόφαση  για την κατάργηση του «reality διαιτησίας»  με στόχο την προστασία του ποδοσφαιρικού προϊόντος. Η εταιρεία συνδρομητικής τηλεόρασης πληρώνει πάρα πολλά χρήματα ώστε να υπονομεύει τη λειτουργία με την εξαντλητική ανάλυση φάσεων και συνεπώς με το υπονοούμενο πως ο αγώνας δεν κρίνεται μόνο στο γήπεδο.  Οι τηλεκριτικοί διαιτησίας αποσύρθηκαν από προσκήνιο , μαζί με τους «εκπροσώπους των ομάδων» οι οποίοι λάμβαναν SMS  στον αέρα των εκπομπών κάθε Κυριακή .  

Η απάντηση  της Nova είναι η αλλαγή του σκηνικού  για την παραγωγή όπου τον πρώτο ρόλο θα έχουν αντί για τους παράγοντες το ποδόσφαιρο . Οι δύο Αντώνηδες, Καρπετόπουλος και Πανούτσος  ξέρουν από μπάλα και είναι σε θέση να αναλύσουν τους αγώνες, σε βάθος χωρίς να υπονομεύουν τη χαρά του αθλήματος, και δίχως να υποδύονται τους δικαστές και τους τιμωρούς».  Η εκπομπή Nova Derby για το Παναθηναϊκός –Ολυμπιακός ήταν ένα πρώτο τέτοιο δείγμα γραφής, με καλεσμένους από διαφορετικούς χώρους  και ρεπορτάζ για την ιστορία και τις αναμετρήσεις των δύο ομάδων.
Η οπαδική δημοσιογραφία αντέχει
Τα επιθετικά πρωτοσέλιδα επιμένουν. Μπορεί η οπαδική δημοσιογραφία να υποχώρησε από την τηλεοπτική οθόνη, παραμένει όμως ενεργή στις σελίδες των εφημερίδων του είδους και στις ραδιοφωνικές εκπομπές.  Ήταν η σειρά των πράσινων οπαδικών φύλλων να «απαντήσουν» στις ερυθρόλευκες εφημερίδες, οι οποίες επένδυσαν στην αμφισβήτηση της διαιτησίας, με μόνη εξαίρεση το «Φως».  Είναι μια σχεδόν υποσυνείδητη λειτουργίας των συγκεκριμένων εφημερίδων που διαγκωνίζονται στο ποια θα εκφράσει με μεγαλύτερο πάθος τις απόψεις των προέδρων της ΠΑΕ και έχει ως αποτέλεσμα να θεριεύει το μέγεθος της «αρρώστιας» του ελληνικού ποδοσφαίρου.
Ποσοστό 10,1% για την «Αθλητική Κυριακή» (ΝΕΤ, 23.00)  έναντι 8% του «Σκάι Goal» (Σκάι 21.40)  στη μάχη των δύο ελεύθερων εκπομπών στιγμιότυπων του αθλητικού Σαββατοκύριακου.Β.Κουφόπουλος media industry

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...